מבזקיםצבא וביטחון

קצין צה"ל וכרטיס האשראי של הנייה בידו: "ברחתם כמו פחדנים, נגיע אליכם"

ככל שהלחימה ברצועת עזה מתקדמת, כוחות צה"ל אוספים יותר מודיעין וחושפים אתרים שונים של מחבלי ארגון הטרור חמאס. אתמול הגיע מפקד גדוד 932 של הנח"ל, סא"ל דותן לשים את ידו על כרטיס האשראי של מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה.

"כשאמרנו שנגיע עד אליכם – לזה התכוונו. ברחתם כמו פחדנים והגענו אפילו לכרטיס האשראי שלכם" אמר סא"ל דותן בסרטון שפורסם והופץ ברשתות החברתיות, "אשראי של איסמעיל הנייה. שם את הכרטיס אשראי שלו וברח. גדוד 932 – נגיע עד אלייך".

הכרטיס שפג התוקף שלו, שהציג סא"ל דותן, על שמו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה נמצא על ידי הכוחות במהלך הפעילות ברצועת עזה. כידוע, ראש הלשכה המדינית של חמאס הנייה, שהונו נאמד בכ- 5 מיליארד שקלים, עזב את רצועת עזה כבר בשנת 2017 ומאז הוא שוהה בקטר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כרטיס האשראי של הנייה
כרטיס האשראי של הנייה שתוקפו עד אוקטובר 2019

אתמול פרסם דובר צה"ל קבלות על סך אלפי דולרים מקניות תכשיטי יוקרה על ידי בנו של אסמאעיל הניה, מה שממחיש את הפער בין מנהיגי חמאס לציבור העזתי שברובו במצב כלכלי קשה מאוד, כאשר שיעור האבטלה ברצועה עומד על 45%.

סכום הכסף של קבלה אחת שווה למשכורת של כמעט שנתיים עבור התושב העזתי הממוצע שמרוויח בסך הכל כ-1,200 ש"ח בחודש.

בכתבה נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button