חדשות הארץמבזקים

מרגש: הדלקת נרות בביתה של עדן ליז אוחיון ז״ל שנרצחה ב-7 באוקטובר

פעילי ארגון "חסד חיים ואמת" שליוו מאז מתקפת הטרור מאות משפחות שיקיריהן נרצחו במתקפת הטרור בשמחת תורה, הדליקו אמש (חמישי) נר ראשון של חנוכה בביתה של עדן ליז אוחיון ז״ל שנרצחה ב-7 באוקטובר במסיבה בפסטיבל נובה ברעים. פעילי הארגון הדליקו יחד עם איריס האם ושלושת ילדיה ושימחו אותם בשעתם הקשה. עדן הייתה, בת 24 במותה, אחות לשלישיית תאומים (שני בנים ובת) ועוד אחות קטנה מחיפה. יהי זכרה ברוך.

עדן ליז אוחיון ז״ל
עדן ליז אוחיון ז״ל. (שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים)

לקראת החג ביקרו עשרות פעילי הארגון בבתיהם של מאות משפחות שאיבדו את יקיריהם במתקפה והעניקו להם חנוכייה ועליה תמונתו של החללים. המשפחות מאוד התרגשו מהמחווה ואמרו "הייתם איתנו בשעה הקשה, ואתם ממשיכים להיות איתנו גם היום, חודשיים אחרי".

דרור דויד עמוס, יו"ר חסר חיים ואמת אמר שזו זכות גדולה להדליק נר ראשון של חנוכה יחד עם המשפחות: "הבטחנו למשפחות שלא נעזוב אותן וכך יהיה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאז מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר ארגון "חסד חיים ואמת", שמלווה בשגרה אבלים ברחבי הארץ, ליווה בתקופת האבל יותר מ-700 משפחות של אזרחים, בהם קהילות שלמות. אחת הפעולות הראשונות שעשה הארגון היה להקים עבור התנועה הקיבוצית אוהלי אבלות למשפחות מכפר עזה שעברו להתגורר בקיבוץ שפיים.

לצד זאת פגשו עשרות פעילי הארגון, אברכים, מאות משפחות בבתיהם, לקחו חלק בשבעה ובשלושים ימי האבל, וסייעו למשפחות לעבור את התקופה הקשה הזו. עם פרוץ המתקפה קיבל הארגון תמיכה מ"אחים לעורף", יוזמה שמקדמת השתלבות חרדים בעשייה החברתית בישראל, כדי להתמודד עם גודל האסון.

הדלקת נרות מרגשת בביתה של עדן ליז אוחיון ז״ל שנרצחה ב-7/10
צילום: אחים לעורף

Back to top button