חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום: סהר ברוך נרצח בשבי החמאס בעזה

קיבוץ בארי ומטה משפחות החטופים הודיעו לפני דקות אחדות (שבת) על הירצחו של סהר ברוך (25) שנחטף מביתו על ידי מחבלי חמאס לעזה בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. באותו יום של מתקפת הטרור נרצח גם אחיו עידן.

ביום ה-7 באוקטובר סהר ברוך ואחיו עידן היו בבית סבתם גאולה, שגם היא נרצחה. הם נכנסו לממ"ד ומחבלים זרקו לתוכו שלושה רימונים. כשהבית התחיל להישרף והלהבות היו גבוהות הם החליטו לקפוץ החוצה – עידן נורה ונרצח וסהר נחטף לעזה.

סהר, עבד בדפוס בארי והיה סטודנט להנדסת חשמל באוניברסיטת בן גוריון. אחיו עידן היה חייל בן 20 בחיל חינוך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהודעה משותפת לקיבוץ בארי ומטה משפחות החטופים נמסר: "משתתפים בצערם הקשה מנשוא של הוריו, תמי ורוני, אחיו, גיא וניב, משפחתו וכל אוהביו. נדרוש את החזרת גופתו במסגרת כל עסקת החזרת חטופים. לא נעצור עד שכולם יהיו בבית."

כזכור, אתמול פרסם ארגון הטרור חמאס הודעה ולפיה כוח מיוחד של צה"ל ניסה לחלץ את אחד החטופים המוחזקים בידיו. בהודעה זו ציין כי הפעולה לא הצליחה והחלו חילופי אש בין הצדדים. אמש אישר דובר צה"ל את הפרטים אך ציין שלא נמצא במקום חטוף ישראלי ובפעולה נפצעו שני לוחמי צה"ל באורח קשה.

כמו כן, ארגון הטרור חמאס פרסם סרטון שבו נראה סהר ברוך ז"ל ביום ה-40 לחטיפתו ולאחר מכן הציג אותו כשהוא ללא רוח חיים (סרטון קשה מאוד לצפייה).

דובר צה"ל הגיב לפרסום הסרטון ואמר: "ליבנו עם משפחתו של סהר ברוך, שנחטף באכזריות על ידי ארגון הטרור חמאס, שממשיך להפעיל טרור פסיכולוגי ולנהוג באופן לא אנושי. נציג צה״ל הגיע לבית המשפחה והודיע להם על פרסום הסרטון. צה״ל יחד עם כלל הגופים ימשיך ללוות את משפחתו, כמו גם את כל משפחות החטופים והנעדרים, ככל שיידרש."

דובר צה"ל הבהיר כי "ארגון הטרור חמאס אחראי לשלומם של החטופים וצופים שהוא ימשיך לנסות להפעיל טרור פסיכולוגי נגד אזרחי ישראל והעולם באמצעות הפצת תיעודים כאלה ואחרים, עבור מטרותיו הרצחניות. אנחנו פועלים בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופים והחטופות הביתה."

סהר ברוך מתוך הסרטון שפרסם אמש ארגון הטרור חמאס
סהר ברוך מתוך הסרטון שפרסם אמש ארגון הטרור חמאס
סהר ברוך
סהר ברוך ז"ל

Back to top button