חדשות הארץמבזקים

אם אחד החטופים: "נקים פורום מצומצם שחושב אחרת ממטה המשפחות"

איריס חיים, אמו של יותם בן ה־28 שנחטף מכפר עזה על ידי חמאס ב-7 באוקטובר מותחת ביקורת על התנהלות מטה החטופים ואמרה: "אני ישבתי במפגש העצוב בקבינט שבו אנשים צעקו שלא עושים שום דבר בשביל להחזיר את הילדים שלהם הביתה ובאותו זמן נהרגים אנשים ואני שואלת איך אפשר?! איפה אנחנו חיים? עד כדי כך נאטמנו?! חיילי צה"ל משלמים בחייהם בשביל הילדים שלנו".

"…אני לא באה לשום עצרת ולא באה לכיכר החטופים" הוסיפה איריס, "הדלקתי נרות עם הבן שלי ליותם באירוע בכפר עזה, כאשר בדקתי אלף פעמים שלא יהיו קולות מהמטה שיצרחו ויגידו שהמדינה לא עושה שום דבר ".

"במפגש ביום שלישי זה היה סתימת פיות לכל מי שיש לו דעה קצת שונה" ציינה איריס והסבירה כי "רק דעה אחת שזה נגד כל מה שעושים ואני בתחושה שעושים מה שצריך, לא מסכימה עם קולות המשפחה שטענו בקבינט שלא עושים מספיק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו מקימים עכשיו, בעקבות המפגש הקשה שפגע בנו ובילדים שלנו, פורום קטן שמגייס משפחות מתוך משפחות החטופים שחושבות אחרת, שרוצות לדבר אחרת שלא רוצות לצעוק ולהאשים יותר ואנחנו לא מפלגים יותר בין המדינה שלנו לבינינו". אמרה איריס.

"אני כבר לא בטוחה שכולם אוהבים אותנו כל כך. אמא לחייל שרואה שהבן שלה שמה ולא בטוחה אם הוא חוזר או לא ורק הצעקות תביאו אותם עכשיו עכשיו! מה זה עושה לאמא הזאת ויכול להיות שהיא אומרת: אלה עם הצעקות שלהם כבר נמאסתם", אמרה בצער.

איריס עם בנה יותם
איריס עם בנה יותם. צילום: פרטי

Back to top button