מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו: שני גברים בני 30 נמצאו עם פציעות ירי וללא רוח חיים בדירה בחיפה

ברחוב התורן בחיפה נמצאו לפני זמן קצר (שבת) שני גברים בשנות ה – 30 לחייהם כשהם ירויים וללא רוח חיים. ממד"א נמסר כי פראמדיקים שהוזעקו לדירה ברחוב התורן בחיפה בעקבות ארוע אלימות קבעו את מותם של שני גברים בני 30 שהיו ללא רוח חיים ןעם פציעות חודרות.

מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירת אירוע ירי בחיפה במסגרתו נפגעו שני גברים שזהותם טרם ידועה ומותם נקבע. כוחות גדולים ממשטרת חיפה ומחוז חוף הגיעו לזירה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע החמור.

פראמדיק מד"א חנן זוהר וחובש בכיר במד"א שבח רוטנשטרייך סיפרו: "שני הפצועים שסבלו מפציעות חודרות בגופם שכבו כשהם מחוסרי הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארגון הצלה נמסר כי: כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב התורן בחיפה בעקבות דיווח על אירוע אלימות. למרבה הצער, עקב אופי הפציעות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותם של שני גברים במקום. חובש בכיר בהצלה שבח רוטנשטרייך דיווח: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי, מצאתי שני גברים כבני 30, עם פציעות חודרות, ללא דופק וללא נשימה. למרבה הצער, עקב אופי הפציעות הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותם במקום".

רצח - חיפה - מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button