חדשות חוץמבזקים

החות'ים בתימן מחריפים את האיומים: "נפעל נגד כל ספינה, מכל לאום"

דובר הכוחות המזוינים של ארגון הטרור "אנסאר אללה" (החות'ים) בתימן, יחיא סארי ממשיך לאיים על ספינות ישראליות בים האדום וכעת הוא מחריף את הטון ומודיע כי צבא תימן יפעל כנגד כל ספינה, מכל לאום שתשוט לכיוון ישראל.

"לאחר הצלחת צבא תימן לכפות את החלטתו למנוע את הפלגת ספינות ישראליות בים האדום והערבי, וכתוצאה מהתחייבותו המתמשכת של האויב הציוני למעשי טבח נוראיים, מלחמת רצח עם, ומצור נגד אחינו בעזה. הצבא התימני מודיע כי ימנע מעבר של ספינות לכיוון הישות הציונית מכל לאום, אם לא ייכנסו לרצועת עזה שם הם זקוקים למזון ותרופות, והיא תהפוך למטרה לגיטימית עבור כוחותינו המזוינים." אמר הדובר בהודעתו.

עוד ציין הדובר בהודעתו כי "מתוך דאגה לבטיחות הניווט הימי, אנו מזהירים את כל הספינות והחברות מפני התמודדות עם נמלי ישראל. הכוחות המזוינים של תימן מאשרים את מחויבותם המלאה להמשך תנועת הסחר העולמי דרך בחריין האדומה והערבית עבור כל הספינות וכל המדינות למעט ספינות הקשורות לישראל או שיובילו סחורות לנמלי ישראל. הצבא התימני יישם החלטה זו מרגע פרסום ההצהרה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי הלילה שיגרו החות'ים שני מל"טים בהפרש של שעתיים אחד מהשני לעבר ספינה של הצי הצרפתי שיירט אותם מעל שמי הים האדום.

Back to top button