מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ יוליה מלינובסקי דורשת לפתוח בחקירה פלילית נגד יוהן סרוסי

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) פנתה היום (ראשון) בדרישה ממפכ"ל המשטרה, מהיועמ"שית ומפרקליט המדינה לפתוח בחקירה פלילית נגד יוהן סרוסי שקילל והצדיק את הטבח שעברו תושבי בארי בשבת השחורה.

"הכירו את יוהן סרוסי" כתבה ח"כ מלינובסקי בעמוד ה-X שלה (טוויטר לשעבר) והוסיפה, "יוהן הטריח את עצמו והגיע לכיכר החטופים קילל שם את תושבי בארי שחוו שואה בשבת השחורה והצדיק את הטבח שעברו. אי אפשר לעבור על הסתה פרועה כזו על סדר היום ולכן שלחתי מכתב למפכ"ל המשטרה, ליועמ"שית ולפרקליט המדינה כדי לפתוח בחקירה פלילית נגד יוהן והעמדתו לדין."

עוד אמרה כי "מוכרחים לעקור עשבים שוטים שכאלו מהחברה שלנו ואני מצפה שהגורמים הרלוונטים ינהגו ביד קשה במקרים מהסוג הזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במכתב הדרישה לפתיחה בחקירה פלילית והעמדתו לדין של יוהן סרוסי כתבה בין היתר ח"כ מלינובסקי כי "אנו עדים לתופעה חמורה שהולכת וגוברת של פלגים קיצוניים בארצנו שמצדיקים את הטבח הנורא שהתרחש ב-7 באוקטובר, כאשר בהתנהגותם מביעים את תמיכתם במעשיו השפלים של האויב ופוגעים ברגשותיהם של אומה שלמה. מקרה מובהק לעניין זה אירע אמש, כאשר פורסם ברשתות החברתיות סרטון מקומם ביותר בו נצפה אזרח ישראלי, יוהן סרוסי, מקלל את משפחות החטופים ומצדיק את הטבח שאירע בקיבוץ בארי במהלך הפגנה של משפחות החטופים בכיכר החטופים בתל אביב. ויודגש כדבריו (וסליחה על הלשון): "שם זין על בארי", "איפה בארי? הנה כל בארי על הזין שלי", "טוב מאוד שנרצחים אנשים כמוכם". "

יוליה מלינובסקי
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת

עוד כתבה בדרישתה ח"כ מלינובסקי כי "לא רק שבדברי הבלע שצעק יוהן יש פגיעה ברגשותיהם וחוסר כבוד משווע למשפחות החטופים והנרצחים, אלא יש גם לראות בדבריו כמסיתים לטרור ומסייעים לאויב בכך שהצדיק בדבריו את אירועי השבת השחורה על ידם (!) על רשויות החוק לנהוג באפס סבלנות ולפתוח בחקירה פלילית כנגד אותם אזרחים מהפלגים הקיצוניים המסיתים ולשים לתופעה החמורה הזאת סוף בצורה מיידית. אשר על כן, אני דורשת כי תיפתח חקירה פלילית כנגד יוהן סרוסי וכי ימצו עימו את הדין בגין מעשיו השפלים והמבישים כלפי משפחות הנרצחים והחטופים, ובכלל כלפי מדינה שלמה".

Back to top button