מבזקיםרצועת עזה

לאחר שנעלם: דובר חמאס אבו עוביידה ימסור נאום קולי באל-ג'זירה

ארגון הטרור חמאס, הודיע לפני זמן קצר (ראשון) כי "בקרוב הדובר הצבאי של גדודי אל-קסאם, "אבו עוביידה", ימסור נאום קולי, בערוץ הלוויין אל-ג'זירה."

בהצהרה שפורסמה ברשתות הערביות אמר דובר גדודי אל-קסאם אבו עוביידה: "האויב הנאצי-ציוני ממשיך בתוקפנותו הברברית נגד עמנו ונקם באזרחים. הצלחנו להתעמת עם כוחות האויב לפני ואחרי הפסקת האש במהלך עשרת הימים האחרונים של התוקפנות. אנו מודיעים כי תוך 10 ימים הצליחו המוג'אהדין שלנו להתעמת עם כוחות האויב באזורים לפני תום ההפוגה בצפון, במרכז ובדרום. המוג'אהדין שלנו הצליחו להשמיד לחלוטין או חלקית יותר מ-180 כלי רכב צבאיים תוך 10 ימים. המוג'אהדין שלנו תקף את כלי הרכב הציוניים עם פגזי אל-יאסין 105, פגזי טנדום ופצצות מטען. ביצענו מספר רב של פעולות ספציפיות נגד הכוחות, החל מתקיפת כוחות רגלים ועד לפעולות צליפה ופיצוץ שדות מוקשים. תקפנו כוחות רגליים בבניינים עם טילי נ"ט וחיסלנו אותם מטווח אפס. הפעולות שלנו הצליחו לגרום למספר רב של הרוגים בקרב שורות האויב ורוב המוג'אהדין שלנו חזרו בשלום. אנו חוזרים ומדגישים שמה שתוקפנות קרקע משיגה הוא הרס והרג ללא הבחנה."

עוד מסר דובר הזרוע הצבאית של חמאס: "נראה היה שלאויב הידידותי היה יחס טוב לעצורי האויב, בניגוד להתנהגות הסדיסטית של הכיבוש כלפי האסירות והאסירות שלנו. ככל שמלחמת הכיבוש נמשכת זמן רב יותר, כך האכזבה שלה הופכת מורכבת יותר והכישלון שלה גדל. ההפוגה הוכיחה את אמינותנו במסגרת חילופי השבויים והדגימה את יחסנו הטוב לאסירי הכיבוש. אף אסיר ישראלי לא ישוחרר אלא בתנאים שלנו. אם האויב יכול לחסל את חמאס, האם הוא הצליח לחסל אותו בגדה המערבית ובירושלים בעבר? "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אבו עוביידה - חמאס - דובר
צילום: דובר צה"ל

Back to top button