מבזקיםמשפטי/פלילי

מנכ"ל ארגון בצלמו משך את תלונתו נגד יאיר גולן, "איננו גזען"

לפני השבת השחורה, מנכ״ל ארגון זכויות האדם בצלמו הגיש תלונה המאשימה את יאיר גולן בעבירת הסתה וגזענות כנגד הציבור החרדי בעקבות דבריו הקשים נגדם, כעת ברוח האחדות שנוצרה בין כולנו בעקבות הטרגדיה הקשה שפקדה את כולנו וגבורתו של חה"כ לשעבר יאיר גולן בלחימתו נגד מחבלי החמאס בשבת השחורה, גליק החליט למשוך את התלונה כנגד גולן.

במכתב ששלח ללשכת המשנה לפרקליט המדינה לעניינים מיוחדים עו"ד אלון אלטרמן כתב גליק: "אני מודיע בזאת על משיכת התלונה ואודה לסגירת התלונה באופן כליל. בשביעי באוקטובר מדינת ישראל התעוררה לבוקר חדש בוקר קשה ביותר של מלחמה עקובה מדם. מר יאיר גולן אזרח פשוט חבש את נשקו ויצא להציל חיי אדם. הוא ענה לכל פונה לא שאל האם הוא דתי או חילוני? האם הצביע לו או למקבילו ומה עמדתו הפוליטית? שעות על גבי שעות הוא סיכן את חייו פשוטו כמשמעו. מעשה זה מוכיח חד משמעית שאדם זה לא התכווין להתבטא בגזענות מתוך שנאה והסתה נגד הציבור החרדי או כל ציבור אחר. הוא הוכיח הוא מוכן למסור את נפשו פשוטו כמשמעו למען עמו אדם כזה איננו גזען. ברוח הימים האלו נקווה שתרבה האהבה בישראל".

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: "עת לפזר ועת כנוס עת מלחמה ועת שלום. יאיר גולן שגה בדבריו החמורים כלפי הציבור החרדי, אולם אין חולק שהוא הסכים למסור את נפשו בשביל להציל חרדים דבר המוכיח בצורה ברורה שאיננו גזען או שונא חרדים. נמשיך לפעול להרבות אהבה בעולם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button