מבזקיםצבא וביטחון

צפו: שר התקשורת לשעבר בממשל חמאס – חייבים להיפטר מסינוואר ומשוגעיו

שרות הביטחון הכללי חושף הערב (ראשון) קטעים מחקירתו של יוסף אלמנסי, שר התקשורת לשעבר בממשלת חמאס ברצועת עזה אשר בחקירתו בשב"כ מתח ביקורת חסרת תקדים נגד הנהגת חמאס והעומד בראשה- יחיא סינוואר ואמר: "מדובר ‏בחבורת משוגעים שסינואר מנהיג אותה. ‏הם הרסו את רצועת עזה. החזירו אותה לאחור 200 שנים".

בחקירת השב״כ של יוסף אלמנסי הוא מבקר את מדיניות ארגון הטרור חמאס ומספר על הנזק, ההרס והחורבן שהמיט חמאס על רצועת עזה: "אנשים ברצועת עזה אומרים שסינואר וחבורתו החריבו אותנו, אנחנו חייבים להיפטר מהם. לא ראיתי אף אחד ברצועת עזה שתומך בסינואר, אף אחד לא אוהב את סינואר. ‏יש אנשים שיום וליל, מתפללים שהאל ישחרר אותנו ממנו".

עוד אמר בכיר החמאס בחקירתוף "ההישגים של חמאס הם הרג והרס של יותר מ-60% מהמבנים, התשתיות, הרחובות והמתקנים הציבוריים. לסינוואר יש שיגעון גדלות. מרגיש שהוא מעל כולם. פועל רק כפי הוא חושב. הוא מקבל החלטות בלי להתייעץ עם אף אחד. חמאס קיבל המון כסף עבור פרויקטים, ויש מימון שמגיע מאיראן לזרוע הצבאית של חמאס. הכסף הזה הוא עבור חורבן עזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על זוועות מחבלי חמאס בטבח בעוטף עזה וערי הדרום אמר אלמנסי: "השביעי באוקטובר זה ההפך מדת האסלאם. זה כפירה. שיגעון. מה שהם עשו זה לא מתקבל על ההגיון, הדת, ולא על ידי השכל. מי שאחראי על זה אלו סינואר וחבורתו. העצה שלי לאנשים בעזה תתנגדו לחבורתו של סינואר. תנו לנו לחיות, לטפל באנשים. נבנה את עזה; זה יקח זמן, הפצע גדול מאוד".

שר - תקשורת - חמאס - עזה - חקירה - שב"כ - מלחמה
צילום: תקשורת שב"כ
צילום:תקשורת שב"כ

Back to top button