חדשות הארץמבזקים

חן גולדשטיין-אלמוג ששוחררה מהשבי: "שמענו על חטופות שפגעו בהן מינית"

חן גולדשטיין-אלמוג בת 48, עובדת סוציאלית במקצועה, שוחררה משבי חמאס יחד עם שלושת ילדיה, אגם בת 17, גל בן 11 וטל בן ה-8, לפני 15 ימים.

בריאיון שהעניקה לאסתי פרז בתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב' סיפרה היום (שני) לראשונה על 51 הימים בשבי עם ילדיה. היא אמרה כי שלוש חטופות סיפרו לנו שפגעו בהן מינית. "הן פצועות פיזית. עם האופן שפגעו בהן מינית וחיללו את גופן – הן לא יודעות איך הן יתמודדו. אם היו משחררים אותן יותר מוקדם זה היה נחסך מהן. ראינו גם בחור שהיכו אותו".

היא סיפרה על השחרור שלה מהשבי ועל הצער שחטופות אחרות נשארו לאחור: "אני עוד מעכלת, אני בכאן ועכשיו עם הרבה מחשבות על מה שעברנו ועל מי שנשאר שם. חשבנו שהחטופות שנשארו שם יבואו יום או יומיים אחרינו. אנחנו מנסים לחבר משהו מחדש מכל השברים של חיינו, אבל עם הרבה מחשבות על כל הבנות שנשארו שם. חשבנו שהן יגיעו אחרינו, עברו שבועיים והן עוד שם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היא סיפרה שגם סביב השחרור שלהם היה מתח עצום, "השחרור שלנו לקח יומיים-שלושה שאמרו לנו 'היום אתם מופיעים ברשימה – וזה לא קרה'. גם הבנות שהיו איתנו מאוד שמחו איתנו ואנחנו מאוד שמחנו, אבל הכל היה בערבון מוגבל כי לא ידענו. עד הרגע שבאמת יצאנו, לא רצינו לשמוח כדי לא להתאכזב. נחלנו המון אכזבות לאורך השהות שלנו שם. הבנות שהיו איתנו ציידו אותנו בהרבה מסרים למשפחות שלהן ואני בטוחה שהן גם היו ברגשות קשים שהן עוד נשארות. אחת מהן דיברה על הרצון העז להיות כאן בחג. חנוכה הגיע והן עוד לא כאן, זה מייאש ומתסכל ומכעיס".

על השבי סיפרה: "היינו כל הזמן ביחד. היה יותר דיכוי רגשי, היו הפסקות גדולות בין ארוחות ולפעמים קצת חשנו רעב".

האזינו לריאיון המלא עם חן גולדשטיין-אלמוג בתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב'

Back to top button