חדשות הארץמבזקים

מאירים את תחנות מד"א בדרום

בית חב"ד מגן דוד אדום בשיתוף מד"א-הצלה דרום יצאו הערב (שני) במיזם – 'מאירים את תחנות מדא בדרום'. במסגרת המיזם הגיע מנהל בית חב"ד מד"א הרב יהונתן שפיצר עם חנוכיית מדא גדולה אשר נבנתה על ידי מגן דוד אדום לתחנות מדא בנתיבות ובאופקים להדלקת חנוכיה ולשמחת חג.

טקס הדלקת חנוכיה באופקים נפתח בתפילה לשלומם של החטופים ולרפואתם של הפצועים ולחזרתם של כל חיילי צה"ל לשלום לביתם. את החנוכיה הדליק מנהל מרחב נגב במגן דוד אדום שמעון אלקובי יחד עם עובד מד"א אשר נפצע בשבת השביעי באוקטובר בעת שיצא לטפל בפצועים

בנתיבות נפתח טקס הדלקת החנוכיה בתפילה לשלום החטופים, לרפואת הפצועים ולחזרתם של כל חיילי צה"ל לשלום לביתם. את החנוכיה בנתיבות הדליק סגן מנהל המרחב שי חמו יחד עם מתנדב בתחנה אשר בנו נהרג בשביעי באוקטובר במסיבה ברעים. ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר בירך את אנשי מד"א בעיר והודה להם על עשייתם הברוכה למען הצלת חיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנהל בית חב"ד מד"א הרב יונתן שפיצר: כמידי שנה, חנוכיית מד"א מסתובבת בתחנות מד"א על מנת להפיץ את האור ולהביא את שמחת החג לאנשי מד"א. השנה בחרנו להתמקד באזור הדרום ועוטף עזה המקומות בהם עובדי ומתנדבי מדא עבדו ועובדים ימים ולילות ונמצאים בכוננות מלאה כבר למעלה מחודשיים ואנו משתדלים להביא להם את השמחה והאור גם במשמרתם.

סמנכ"ל הצלה דרום מאיר אשכנזי: "לעמוד במקומות כאלו שרק לפני חודשיים היו אתרים לטיפול בפצועים, תחנות מד"א שהפכו למעין בית חולים שדה בהם טיפלו צוותי מד"א במסירות נפש ותחת אש בפצועים רבים ומשם פינו אותם לבתי החולים ולהדליק חנוכיה ולברך 'שעשה ניסים לאבותינו בימים ההם בזמן הזה', הברכה מקבלת משמעות אחרת, ויחד עם שמחת החג גם דמעה מבצבצת בזווית העין בתפילה 'שעשה ניסים לאבותינו בימים ההם בזמן הזה".

מד"א- הצלה - דרום - חב"ד - חנוכה
צילום: דוברות מד"א-הצלה דרום
מד"א- הצלה - דרום - חב"ד - חנוכה
צילום: דוברות מד"א-הצלה דרום
מד"א- הצלה - דרום - חב"ד - חנוכה
צילום: דוברות מד"א-הצלה דרום
מד"א- הצלה - דרום - חב"ד - חנוכה
צילום: דוברות מד"א-הצלה דרום

Back to top button