מבזקיםצבא וביטחון

דובר החות'ים: נמשיך למנוע מספינות להגיע לישראל

מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", גם ארגון הטרור החות'י שבתימן משתתף במאמץ המלחמתי והיום (שלישי) דובר הארגון שלח מסר למדינת ישראל.

הדובר התייחס לפעילות שהתקיימה אתמול (שני) בה הותקפה ספינה בדרכה לישראל: "כוחותינו תקפו את הספינה הנורבגית 'אסטרינדה', שהייתה עמוסה בנפט ועשתה את דרכה לישראל."

דובר הכוחות המזוינים של המורדים החות'ים בתימן תא"ל יחיא סארי,
דובר החות'ים בתימן תא"ל יחיא סארי

עוד טען דובר החות׳ים כי במהלך היומיים האחרונים הם הצליחו למנוע מעבר של מספר ספינות שנענו לאזהרות שלהם שלא להכנס לאזור, "הספינה הנורבגית לא נשמעה לכל האזהרות שלנו ולכן היא הותקפה" אמר דובר החות'ים ואיים כי הם לא יהססו לתקוף כל ספינה בים האדום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך התייחס לפעילות נוספת: כוחות הצי הימי שלנו ביצעו מבצע צבאי איכותי נגד הספינה "אסטרינדה" השייכת לנורווגיה, שהייתה עמוסה בנפט והייתה בדרכה לישראל, הספינה הייתה מטרה של טיל ימי. במהלך היומיים האחרונים הצליחו הכוחות שלנו למנוע מעבר של מספר ספינות נוספות.״

ובנוסף מסר על המשך הפעילות של החות'ים באזור הים האדום: "הכוחות המזוינים של תימן לא יהססו לתקוף כל כלי שיט שמפר את ההצהרות הקודמות. הכוחות המזוינים התימנים מאשרים כי הם ימשיכו למנוע מכל הספינות מכל הלאומים המגיעים לנמלי ישראל לנווט בים הערבי והאדום עד למסירת מזון ותרופות הדרושים לאחינו האיתנים ברצועת עזה.״

Back to top button