בידורמבזקים

חיזוק מחבר הכנסת לנטלי דדון: "תודה על מה שאת עושה למען מדינת ישראל"

בתחילת השבוע נטלי דדון השתתפה בצעדה נגד אנטישמיות שהתקיימה בברלין. בצעדה היא בחרה ללבוש בגדים עם כתמי דם כאות הזדהות עם כל אותן נשים שנאנסו ונרצחו ב-7 באוקטובר. על הבגד היה מצוין גם הלוגו של זק"א, שם דדון מתנדבת.

דדון קיבלה תגובות רבות ששיבחו אותה על המעשה וגם בעולם לא יכלו שלא לשים לב למחווה המרגשת הזו. מי שפחות התחבר ללוק ולמחווה היה יוצא הריאליטי אוריאל יקותיאל, שהשתתף בעבר במירוץ למיליון וכתב: "די נו, שמישהו יתן אותה כבר תמורת החטופים או סתם כמחווה של רצון טוב".

דדון הגיבה לתגובה המרושעת וכתבה: "ואז נתקלתי בזה… צילום מסך מהסטורי של מישהו מ״התעשייה״ אני מקבלת 99% של אור ואהבה ודווקא האחוז הקטן הזה יגרום לי לעצור ולשאול את הבורא מדוע ?! למה? מאיפה הרוע הזה ?! סופג בזיונו ידום וישתוק זה אחד המאתגרים שלי….. ושיהיה ברור לכולם אם כבר העלת הצעה אני מוכנה להחלפה ! אם בזכותי ינצלו 135 יהודים ושני בדואים . אני בפנים! #אתה יודע מי אתה, אני בחרתי לא להוסיף את שמך , שנים שאתה באובססיה, ואני סופגת הגיע הזמן להניח לשנאה. גורלנו משותף .די. פשוט די!!!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חה"כ אלמוג כהן הגיב הבוקר (רביעי) בסטורי שלו שהעלה ברשתות החברתיות, שם כתב: "נטלי חברה יקרה! תודה מעומק הלב על כל מה שאת עושה למען מדינת ישראל בזירת ההסברה הבינלאומית הכל כך חשובה. אל תתרגשי מהשמצות וחיצי רעל של אנשים קטנים. האמת תנצח, עם ישראל ינצח!"

הסטורי של ח"כ אלמוג כהן
הסטורי של ח"כ אלמוג כהן

Back to top button