חדשות הארץמבזקים

הלווייתו של רס"ן משה אברהם בר-און ז"ל תתקיים בשעה 15:30 ברעננה

הלווייתו של רס"ן משה אברהם בר-און ז"ל תתקיים היום (רביעי) בשעה 15:30 בבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר ברעננה.

רס"ן משה אברהם בר-און ז"ל, בן 23 תושב רעננה, מפקד פלוגה בגדוד 51 שבחטיבת גולני נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. הוא עלה בגיל 7 עם משפחתו מצרפת, הותיר אחריו הורים, דוד ומרילין וארבע אחיות. יהי זכרו ברוך.

ארונו של רס"ן משה אברהם בראון ז״ל, יצא מבית המשפחה לקראת השעה 15:00 מרחוב בר אילן 47 ברעננה. תושבי העיר ומבקרים מחוץ לעיר נקראים להעניק לו כבוד אחרון ולעמוד בצידי הכביש עם דגלים, במסלול בו יעבור הארון – רחוב בר אילן, אחוזה, קלוזנר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חיים ברויד, ראש העיר רעענה ספד לו: "הלב כואב ודואב על נפילתו בקרב בעזה של בן העיר רס"ן משה אברהם בראון (23), מפקד פלוגה בגדוד 51 של חטיבת גולני. הלווייתו צפויה להתקיים היום (רביעי) בשעה 1 בצהרים, בבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר. ארונו של רס"ן משה אברהם בראון, ייצא מבית המשפחה לקראת השעה 15:00 מרחוב בר אילן 47. תושבי העיר נקראים להעניק כבוד אחרון ולעמוד בצידי הכביש עם דגלים, במסלול בו יעבור הארון – רחוב בר אילן, אחוזה, קלוזנר. משפחת בראון עלתה בשנת 2007 לישראל מצרפת. בנפילתו הותיר הורים וארבע אחיות."

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא ספד לו: "תושבות ותושבים יקרים, בצער רב ובכאב גדול התבשרנו הבוקר על נפילתו של רס"ן משה אברהם בר-און, מפקד פלוגה בגדוד 51 בחטיבת גולני, שנהרג אתמול בקרב ברצועת עזה. משה ז"ל, בן 23, עלה עם משפחתו לישראל מצרפת בשנת 2007, גדל והתחנך בבית הספר תורה ומדע ובתיכון הרצוג בכפר סבא, ועבר להתגורר עם משפחתו ברעננה לפני כשנתיים. הוא הותיר אחריו הורים, דוד ומרילין, וארבע אחיות. הלווייתו של משה, גיבור ישראל שנלחם באומץ ובעוז על הגנת המולדת, תתקיים היום בשעה 15:30 בבית העלמין הצבאי ברעננה. בשם כל תושבי כפר סבא אנו משתתפים בצער המשפחה, ושולחים להם תנחומים. יהי זכרו ברוך".

רס"ן משה אברהם בר-און ז"ל
רס"ן משה אברהם בר-און ז"ל. צילום: דובר צה"ל

Back to top button