חדשות הארץמבזקים

ביום שישי יתקיים משט תמיכה להחזרת החטופים והחטופות

עיריית תל אביב- יפו בשיתוף מטה משפחות החטופים והנעדרים יקיימו ביום שישי הקרוב (15.12) משט תמיכה להחזרת החטופים והחטופות, בנחל הירקון בין מרכז דניאל לחתירה (שדרות רוקח 2) לגשר אבן גבירול.

כ-200 משתתפים ומשתתפות מכל הגילים ייקחו חלק במשט והם יחולקו לחמש קבוצות לפי סוג כלי השיט: סקיפים, דרקונים, קיאקים ומפרשיות. במהלך המשט החותרים ילבשו חולצות הזדהות אותן יקבלו ממטה המשפחות, על הסירות יודבקו דגלים ותמונות של החטופים והחטופות, ויתלו דגלים ושלטים על גשר היציאה ממרכז דניאל לחתירה ועל גשר אבן גבירול.

עיריית תל אביב- יפו עוטפת את משפחות החטופים והחטופות מהיום הראשון, כאשר משט התמיכה מתווסף למגוון הפעולות שהעירייה עושה על מנת לסייע למטה משפחות החטופים והנעדרים במאבקם לעלות את המודעות ולהחזיר את החטופים והחטופות שנמצאים ברצועת עזה, ביניהם: ליווי צמוד של המשפחות בכיכר החטופים, מתן היתרי חניה בחינם בעיר, צעדת מחאה נגד שתיקתם של אירגוני הנשים, הארת בניין העירייה בלב אדום, פרסום כרזות של חטופים וחטופות ב-100 תחנות אוטובוס עיר, מתן אישור למחוות ומיצגים במרחב הציבורי כדוגמת מיצג המיטות הריקות ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מרכז דניאל לחתירה של עיריית תל אביב- יפו, על שם דניאל עמיחי מרכוס ז"ל, הינו עוגן לפעילות עירונית ימית בדגש על ענפי החתירה והשיט לכל הגילים.

Back to top button