חדשות הארץמבזקים

הלוויית מפקד חפ"ק מח"ט גולני, אל"ם יצחק בן בשט ז"ל תיערך בשעה 15:00

הלווייתו של אל"ם יצחק בן בשט ז"ל מפקד חפ"ק מח"ט גולני שנפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה, תתקיים היום (רביעי) בשעה 15:00 בבית העלמין בכפר תבור.

המועצה האזורית בנימין אבלה וכואבת על נפילתו של אל"מ יצחק בן בשט, בן היישוב נווה צוף, בנם של עדנה ורפי, סגן ראש המועצה לשעבר. יצחק בן 44 במותו, תושב המושב שדה יעקב, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

ראש המועצה ישראל גנץ: "יצחק מגיבוריה ומגדוליה של הארץ הזו, מפירותיה המשובחים ביותר של בנימין ושל היישוב נוה צוף, נפל על הגנת העם והארץ שכל כך אהב כפי שהתחנך בביתו הספוג באהבת ישראל ובאהבת ארץ ישראל ותורת ישראל. יצחק נלחם בראש הכוחות ונפל כגיבור ישראל. בשעה קשה זו אנחנו מוסרים תנחומים לאשתו ולארבעת הילדים ועוטפים את הוריו, עדנה ורפי סגן ראש המועצה בעבר מבוני ההתיישבות ועודנו פועל למענה. הקב"ה ינקום את נקמת דמו ודם חבריו ונקם ישיב לצריו. בזכותו ובזכות שאר הנופלים ולהבדיל בזכות המשפחות היקרות נזכה לאור ולניצחון גדול".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מועצת יש"ע מסרה בהודעה על נפילתו: "בית מועצת יש"ע משתתף באבלם הכבד מנשוא של עדנה ורפי בן בשט על נפילת בנם, אל"מ יצחק בן בשט הי"ד, שנלחם בגבורה ברצועת עזה ונפל מות קדושים בהגנה על המולדת. רפי, אביו של יצחק, סגן ראש מועצת בנימין לשעבר, היה ממובילי מטה המאבק נגד הגירוש מגוש קטיף במועצת יש"ע ומבוני ההתיישבות בימים אלו. יצחק, המכונה בנב׳ה, היה לוחם מוערך ואמיץ, שהתחנך על ברכי הציונות ואהבת המולדת, נלחם גם הפעם באומץ רב ונפל אתמול ברצועה. אנו משתתפים ומבכים על נפילתו ונפילת כל הלוחמים האמיצים שנפלו בגבורה ובקידוש ה'. יהי זכרם נצור וברוך."

אל"ם יצחק בן בשט ז"ל. צילום: דובר צה"ל
אל"ם יצחק בן בשט ז"ל. צילום: דובר צה"ל

Back to top button