מבזקיםרצועת עזה

בשלט רחוק: זו ההוכחה לכך שמנהיג חמאס לא מחובר למציאות העזתית

ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה שחי במלונות יוקרה בקטאר ובטורקיה ומנהל את רצועת עזה בשלט רחוק, כנראה שלא מחובר למציאות ולא מבין עד כמה ישראל נחושה לחסל את ארגון הטרור חמאס ואת מנהיגיו.

הנייה אמר בנאום שנשא אתמול כי כל הסדר עתידי בנוגע לעם הפלסטיני ללא חמאס הוא אשליה. "אנחנו פתוחים ליוזמות שמובילות לעצירת התוקפנות, אך הימור על הסדרים ללא חמאס וההתנגדות הם אשליה ותעתוע".

הוא הוסיף כי "מתקפת "מבול אל-אקצא" היכתה מכה מסחררת את הכיבוש שטלטלה את ההנהגה הצבאית והפוליטית שלו. עמנו וההתנגדות שלנו מציגים תמונה בהירה של מאבק ויציבות אגדית. הגבורה של גדודי הקסאמים וההתנגדות ניכרת והאויב ספג אבדות קשות, שהאחרונה שבהן הייתה בשוג'עייה ובג'בליה. תנועת חמאס הקדישה את כל יכולותיה להשגת מטרותינו הלאומיות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר: "אנו עושים מאמצים עם מוסדות בינלאומיים כדי להקל על הסבל של עמנו, בהתחשב בכך ש"העם הפלסטיני בכל מקום הוא יעד לכיבוש". ההתנגדות איתנה ועוצמתית. אני בטוח שהכיבוש יסתיים ושהקרב ההירואי הזה מתקרב לסופו".

נציין כי ישראל הצהירה שכל ראשי חמאס על הכוונת ויעד לחיסול, כולל את מנהיג חמאס איסמעיל הנייה. "הקבינט הציב לנו מטרה. במילים של הרחוב זה לחסל את חמאס, ואנחנו נחושים לעשות את זה. זה המינכן שלנו", אמר ראש השב"כ רונן בר בהקלטה שפורסמה בכלי התקשורת.

הוא הוסיף כי "בכל מקום: בעזה, באיו"ש, בלבנון, בטורקיה, בקטאר, בכל מקום. ייקח כמה שנים אבל אנחנו נהיה שם כדי לעשות את זה. האחריות הביטחונית היא שלנו. החובה שלנו היא לספק גם ביטחון וגם תחושת ביטחון. לצערי ב-7 באוקטובר לא הצלחנו לעשות את זה. אני חושב שאנחנו במגמת עלייה ואנחנו לא מחכים."

איסמעיל הנייה - ראש הלשכה המדינית של חמאס - עזה
צילום: תקשורת חמאס

Back to top button