חדשות הארץמבזקים

סערת שמות הנופלים: חה"כ אלמוג כהן – לשלול הפטור ממס לאחים לנשק

בעקבות הקמפיין הפוליטי של אחים לנשק והשימוש בשמות הנופלים קורא חה"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית לשלול מהארגון את סעיף 46 המעניק פטור ממס. הסערה התעוררה לאחר ש"אחים לנשק" פתחו בקמפיין פוליטי נגד ראש הממשלה נתניהו ופירסמו מודעה תוך שימוש בשמות הנופלים ברצועת עזה, ללא רשות מבני משפחתם.

חה"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית שיגר מכתב דחוף ליושב ראש וועדת הכספים ח"כ משה גפני בדרישה לשלול מהם את סעיף 46 המעניק פטור ממס מהעמותה.במכתבו מציין ח"כ כהן כי במהלך הדיון בענינם ניתנה ההתחייבות מאחים לנשק, לפעול רק למען המאמץ המלחמתי: "לאחר פרוץ המלחמה, ועדת הכספים בראשותך אישרה פטור ממס ‏לתרומות (סעיף 46) לארגון אחים לנשק. ‏יצוין כי במסמכים שהגישה התנועה הוגדר כך: "מטרות התנועה הינה הגנה אזרחית על ביטחון ‏תושבי ישראל ואזרחיה מפני מלחמה או פעולות איבה". כתב חה"כ כהן.

בנוסף הדגיש חה"כ אלמוג כהן במכתבו כי: ‏"נאמר בוועדה על ידי אחד מנציגי רשות המיסים והדברים אף רשומים בפרוטוקול כי העמותה חתומה על ‏התחייבות המחייבת את הארגון לעסוק רק בפעילות לטובת המאמץ המלחמתי".

את מכתבו חותם ח"כ כהן: "‏אתמול פחות מחודש לאחר אישור סעיף 46, ארגון אחים לנשק פרסם ציוץ פוליטי כנגד ‏ראש הממשלה בנימין נתניהו ובו פורסמו שמות נרצחים ללא אישור המשפחות. ‏אין במעשה זה מעבר לעיסוק פוליטי זול המנצל בצורה צינית את רגשות משפחות הנרצחים עי"מ ‏להפיק רווח פוליטי. ראוי לציין כי דווקא בימים אלו שימוש בשמות החללים והנרצחים חייב ‏להיעשות בדחילו-ורחימו לימין או לשמאל. ‏לאור הנ"ל והעובדה כי ארגון "אחים לנשק" הינו ארגון פוליטי, אבקש מכבודו לחזור בו ולשלול ‏את הפטור ממס שניתן לארגון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מכתב - אלמוג כהן - אחים - לנשק - פטור
צילום: דוברות חה"כ אלמוג כהן
אלמוג כהן
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button