מבזקיםרצועת עזה

בעזה דוחים את הטענות: "פעיל הטרור שהציג צה"ל הוא רופא מתמחה"

מקורות ברצועת עזה דחו הלילה (שישי) את הטענות שפרסם דובר צה"ל בדבר פעילי טרור שנעצרו בית החולים ׳כאמל אדואן׳ בבית לאהיה שבצפון רצועת עזה ואמרו כי "הבחור" שנראה בתמונה שהפיץ צה"ל לכלי התקשורת זוהה כ "נאסר עימאד אל-מדהון".

על פי הדיווח, עימאד אל-מדהון הוא סטודנט לרפואה בשנה הרביעית שמתנדב כמתמחה בבית החולים כמאל עדואן מאז תחילת המלחמה בעזה.

עוד נטען כי "הרופא נאסר עימאד אל-מדהון נעצר יחד עם אח שעובד בבית החולים והחיילים אילצו אותם להחזיק נשקים מעל הראש כאלמנט של כניעת ההתנגדות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, צה"ל הודיע אתמול כי במרחב בית החולים ׳כאמל אדואן׳ אותר מבנה ששימש פעילי חמאס ובו נמצאו אמצעי לחימה רבים. כמו כן, מספר מחבלים חוסלו במהלך הפעילות בהיתקלויות שונות. דובר צה"ל הוסיף כי מעל 70 פעילים יצאו מבית החולים כשבידם אמצעי לחימה ונשקים והם נעצרו ונלקחו לחקירה. המחבלים הובלו עם חוקרי השטח של יחידה 504 באגף המודיעין ורכזי שב״כ להמשך הליכי חקירה.

מח"ט 460, אל"ם דביר אמר כי "במהלך היומיים האחרונים לוחמי חטיבה 460 מפנים את בית החולים ׳כאמל אדואן'. בית החולים שימש כמעוז למחבלים, מחבלים יצאו מכאן על מנת לפגוע בכוחותינו. במהלך הפינוי הוצאו מבית החולים נשקים רבים."

הוא הוסיף כי "מחבלים רבים הוצאו מבית החולים ונמצאים כרגע בארץ במעצר. במהלך היומיים האחרונים הוצאנו אלפי אזרחים מתוך בית החולים על מנת למנוע פגיעה בחפים מפשע".

Back to top button