חדשות הארץמבזקים

בכיר אמריקני על סינוואר: "ימיו ספורים", צה"ל מציע פרס כספי על ראשו

ברשתות החברתיות פורסם ביממה האחרון עלון שצה"ל הפיץ אתמול (חמישי) ברחבי עזה ובו מובטח פרס כספי למי שיביא מידע משמעותי שיובל למקום הימצאותם של בכירי חמאס בעזה.

בעלון הובטח סכום של 400,000 דולר עבור מנהיג חמאס יחיא סינוואר, 300,000 עבור אחיו מוחמד סנוואר שמשמש כמפקד החטיבה הדרומית, 200,000 דולר עבור ראפע סלאמה מח״ט חאן יונס ו-100,000 דולר עבור מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף.

בעלון נכתב: "תושבי עזה, חמאס איבד את כוחו ולא מסוגל אפילו לטגן חביתה. סופו של חמאס קרוב. למען עתידכם – מי שימסור לנו מידע שיאפשר לנו לעצור את האנשים שהביאו את ההרס והחורבן לרצועת עזה, יקבל פרסם כספי. תחשבו על העתיד שלכם, סודיות מובטחת". בנוסף צורפו לעלון פרטים ליצירת קשר עם גורמי צה"ל באמצעות הטלפון או בקבוצה ייעודית בטלגרם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עיזאת אלרישק, חבר הלשכה המדינית של חמאס הגיב לעלון שהופץ ואמר בתגובה: "אין לנו זמן לטגן חביתה כי לוחמי ההתנגדות שלנו עסוקים בהשמדת הטנקים שלכם".

עלון שהופץ ברשתות החברתיות
עלון שהופץ ברשתות החברתיות

בתוך כך, גורם אמריקני בכיר טען כי "ימיו ספורים של מנהיג חמאס יחיא סינוואר" והוסיף, "זה לא משנה כמה זמן זה יקח, אך הצדק יעשה". בהקשר זה הוא הזכיר את הקשר שלו לנפגעים האמריקנים במתקפת הטרור שגבתה את חייהם של 38 אמריקאים ולפחות שמונה חטופים בעלי אזרחות אמריקאית שמוחזקים בשבי בעזה. "יש לו גם דם של אמריקנים על הידיים והוא מחזיק חטופים אמריקנים", אמר. יש לציין כי זו הפעם הראשונה שגורם אמריקני מגיב ישירות על סינוואר.

אתמול נפגש היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ייק סאליבן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ודן עמו על המשך המלחמה של ישראל נגד ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה עד לניצחון. השיחות עסקו במטרות כמו, השמדת חמאס – פירוק יכולותיו הצבאיות וסיום שלטונו בעזה ושחרור החטופים. כמו כן הם דנו גם בסיוע ההומניטרי לתושבי רצועת עזה ולחששות מצפון מההסלמה המתמשכת מול חיזבאללה. בין היתר נפגש היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב עם שר הביטחון יואב גלנט, השר בקבינט המלחמה, בני גנץ, הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי ובכירים נוספים בישראל.

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button