מבזקיםצבא וביטחון

צה״ל חילץ את גופותיהם של שני חטופים נוספים מרצועת עזה

גופותיהם של החטופים טוראי ניק בייזר ז״ל ורב״ט רון שרמן ז״ל חולצו על ידי כוח צה״ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו היום (שישי), נציגי צה״ל למשפחותיהם של רב״ט ניק בייזר ז״ל וסמל רון שרמן ז״ל, שנחטפו ביום שבת ה-7 באוקטובר על ידי ארגון הטרור חמאס, על כך שגופותיהם חולצו והוחזרו לשטח מדינת ישראל.

ניק ז״ל בן 19 מבאר שבע, נחטף בעת שירותו כנהג במת״ק עזה. רון ז״ל בן 19 מלהבים, נחטף בעת שירותו כמש״ק תיאום וקישור במת״ק עזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר צה"ל נמסר: "המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא איתור הנעדרים והשבת כל החטופים הביתה. אנו פועלים יחד עם גופי הביטחון, בכל האמצעים המודיעיניים והמבצעיים להשיב את כל החטופות והחטופים הביתה. אנו משתתפים בצער המשפחות ונמשיך ללוותן."

מהמועצה המקומית להבים נמסר: "צער גדול עוטף הבוקר את קהילת להבים עם קבלת הבשורה הקשה על נפילתו של החייל בן היישוב רון שרמן שנחטף לעזה. לבנו עם משפחת שרמן היקרה שקיבלה את ההודעה המרה ונערכת ללוויה הצפויה להיערך היום בשעה 13:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין ביישוב. (שעת הלוויה לא סופית). אנו קוראים לתושבים להיערך להתייצב עם דגלי ישראל מהכניסה ליישוב לאורך שד' תמר ועד בית העלמין."

רב״ט רון שרמן ז״ל. צילום: באדיבות המשפחה
רב״ט רון שרמן ז״ל. צילום: באדיבות המשפחה
טוראי ניק בייזר ז״ל. צילום: באדיבות המשפחה
טוראי ניק בייזר ז״ל. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button