מבזקיםצבא וביטחון

לוחמי צה"ל זיהו שלושה חטופים כאיום, ביצעו לעברם ירי והם נהרגו

דובר צה”ל, תא”ל דניאל הגרי אמר לפני זמן קצר (שישי) בהצהרה לתקשורת כי כוח צה"ל זיהה שלושה חטופים כאיום וביצע ירי לעברם, כתוצאה מכך הם נהרגו.

דובר צה"ל: "אני רוצה לעדכן את הציבור על בשורה קשה וכואבת באירוע שהתרחש מוקדם יותר היום במהלך הקרבות בשג'אעיה. כוח צהל זיהה בשוגג שלושה ישראלים חטופים כאיום, כתוצאה מכך הכוח ירה לעברם והם נהרגו. לאחר הירי במהלך סריקה ובדיקה עלה חשד מיידי לגבי זהות ההרוגים וגופותיהם הועברו במהירות לבדיקה בארץ ושם זוהו החטופים, יותם חיים זכרונו לברכה אשר נחטף מכפר עזה על ידי ארגון הטרור חמאס בשבעה באוקטובר, סאמר טלאלקה זכרונו לברכה אשר נחטף מניר עם על ידי ארגון הטרור חמאס בשבעה באוקטובר וחטוף נוסף שלבקשת משפחתו לא נציין את שמו. הודעה נמסרה למשפחותיהם על ידי נציגי צה"ל ומשטרת ישראל.

יותם חיים ז"ל
יותם חיים ז"ל
סאמר פואד ז"ל
סאמר טלאלקה ז"ל

זה הוא אירוע עצוב וכואב לכולנו וצה"ל נושא באחריות לכל מה שקרה. התחלנו בתחקור האירוע באופן מיידי. מדובר באירוע טרגי אשר התרחש באזור לחימה שבו נתקלו הלוחמים בימים האחרונים וגם היום, במחבלים רבים וניהלו קרבות קשים בחלק מהמקרים נתקלו גם במחבלים מתאבדים ללא נשקים וגם בפיגועים בהם מחבלים ניסו להטעות את כוחותינו ולמשוך אותם למלכודת אש. זמן קצר לאחר האירוע הטרגי התרחשה היתקלות נוספת עם מחבלים בסמוך למקום האירוע. אנחנו בשלב של איסוף העובדות ובירור פרטי האירוע, לקחים ודגשים לזיהוי חטופים במרחבי לחימה הועברו באופן מיידי לכלל כוחות צה"ל בכלל רצועת עזה, על מנת לעשות הכל כדי למנוע אירוע טראגי נוסף שכזה. צה"ל מביע צער עמוק על האסון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button