חדשות הארץמבזקים

התיעוד של יותם רגע לפני שנחטף והשיחה של סאמר עם אחותו

החטופים הישראלים שנורו בשוגג על ידי לוחמי צה"ל הבוקר בש'גאעיה הם יותם חיים (28), סאמר פואד אל טלאלקה (25) וחטוף נוסף שמשפחתו ביקשה לא לפרסם את שמו. במטה משפחות החטופים הביעו עצר כבד על מותם.

יותם חיים בן 28 במותו, התגורר בקיבוץ כפר עזה. היה בעל שיער ארוך וג'נג׳י עם עיניים כחולות ויפות שאפשר לשקוע בהן. יותם היה מוסיקאי מחונן וחובב מוסיקת מטאל מושבע שהעריץ את להקת מגאדת׳. הוא ניגן בתופים במשך 20 שנה והיה חלק מלהקת Persephore, איתה היה אמור להופיע בפסטיבל מטאל בתל אביב בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר.

כשהחלה המלחמה, יותם שוחח עם משפחתו וסיפר להם שביתו נשרף. הוא דיבר עם הוריו עד השעה 10:44 ביום שבת, אז פתח את החלון בכדי לשאוף אוויר ונחטף בידי מחבלי חמאס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יותם אהב לבשל אוכל איטלקי ואף למד איטלקית באופן עצמאי. בזמנו הפנוי נהג להתאמן במועדון הקרוספיט בשדרות. יותם היה חובב חיות מושבע וגידל כלבים וחתולים בביתו. הוא אהב מאוד את אמו, נהג לחקות אותה ולקרוא לה 'מאמו'.

יותם הותיר אחריו שני הורים, אח ואחות.

יהי זכרו ברוך.

יותם חיים ז"ל. צילום: מטה המשפחות
יותם חיים ז"ל. צילום: מטה המשפחות
רגע לפני שנחטף: התיעוד האחרון של יותם חיים בבוקר ה-7 באוקטובר

סאמר פואד אל טלאלקה היה בן 25 במותו. הוא התגורר בכפר חורה ועבד עם אביו ואחיו במדגרה ליד קיבוץ ניר עם. הוא הבן הבכור מתוך 10 ילדים.

סאמר היה חובב אופנועים מושבע שאהב לטייל בשטח ולבלות עם חברים.

בשבת השחורה, היה עם אביו במדגרה בקיבוץ ניר עם וסיפר בשיחה עם אחותו כי נפגע מירי מחבלים, עד שהשיחה איתו התנתקה.

יהי זכרו ברוך.

סאמר טאללקה ז"ל
סאמר טאללקה ז"ל. צילום: מטה המשפחות
עאמר טלאלקה – קרוב משפחה של סאמר. צילום: חוסיין אלעוברה – חדשות הנגב

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למותם של שלושת החטופים ואמר: "יחד עם כל עם ישראל אני מרכין ראש בצער עמוק ומבכה את נפילתם של שלושה מבנינו היקרים שנחטפו, וביניהם יותם חיים וסאמר פואד אל-טלאלקה. זוהי טרגדיה קשה מנשוא. מדינת ישראל כולה אבלה בערב זה. ליבי עם המשפחות הדואבות בשעת יגונן הקשה. אני מחזק את לוחמינו האמיצים שחדורים במשימה הקדושה של השבת חטופינו, גם במחיר חירוף נפשם. גם בערב קשה זה נחבוש את פצעינו, נפיק את הלקחים ונמשיך במאמץ עליון להחזיר את כל חטופינו הביתה בשלום."

Back to top button