בידורמבזקים

חצרוני: טרקטוריסטים בלי רישיון עושים בית ספר ל"צבא הכי חזק במזה"ת"

פרופ' אמיר חצרוני התייחס הלילה (שבת) לאירוע הקשה בשגאעיה שבו נהרגו בשוגג מירי צה"ל שלושת החטופים ולהמשך המלחמה בעזה ואמר: "70 יום אנחנו נלחמים בעזה. יותר מכל מלחמה חוץ ממלחמת השחרור, אבל ההישגים לא משהו. ב-1967 ניצחנו בשישה ימים שלושה צבאות. ב-1973 ניטרלנו בשלושה שבועות שני צבאות. ב-2023 אנחנו נלחמים מול כנופיה של טרקטוריסטים בלי רישיון (ככה זה כשלא משלמים שוחד לטסטר) שעושים בית ספר ל"צבא הכי חזק במזרח התיכון". זו האמת. יוסף חדאד, הצל, אלמוג בוקר ושאר גיבורי המקלדת יספרו לכם שאוטוטו סינוואר מתחנן על חייו ואומר "שמע ישראל", אבל בפועל חמאס ממשיך לירות טילים על תל-אביב והחטופים חוזרים בארונות."

עוד הוסיף כי "המילים היפות "שלום", "פשרה", ואפילו "הפסקת אש" הפכו למילים גסות "כי זה מה שחמאס רוצה"- אבל אנחנו לא צריכים לעשות את החשבון של חמאס אלא את החשבון של עצמנו! חודשיים וחצי אנחנו בשירות מילואים שאין לו סוף עם כלכלה הרוסה, חיים בערי רפאים בלי תייר לרפואה, מתוך מחשבה ששווה לסבול קצת עכשיו כדי שיהיה טוב אחר כך. ככה הבטיח נתניהו, אבל כמו תמיד – נתניהו משקר."

לדבריו, "החמאסניקים אכן חיות שמקומן בספארי, אבל אין פיתרון צבאי לבעיה הפלסתינאית. לא נוכל להרוג את כולם. לא נוכל לגרש את כולם. הגיע הזמן שנבין את זה ונחשוב על אלטרנטיבות שאינן מבוססות על מבצעי קומנדו הירואיים שנגמרים בהרג חטופים ומוות של חיילים. הגיע זמנן של המילים הגסות "שלום", "פשרה" ואפילו "הפסקת אש", לא כי זה מה שחמאס רוצה אלא כי זה טוב לנו. לא הכל אפשר להשיג בכוח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
פרופ' אמיר חצרוני
פרופ' אמיר חצרוני. צילום: טוויטר

Back to top button