חדשות הארץמבזקים

הודעת מטה המשפחות שעוררה זעם רב: "הירצחו? הוא נהרג בשוגג מירי"

יו"ר תנועת העצמאים אורן בוטא תקף הבוקר (שבת) את המטה להחזרת החטופים והנעדרים וטען כי הם מצלים את המצב כדי להעמיק את הקרע והפילוג בחברה, זאת לאחר שיצאו אמש להפגין בדרישה מהממשלה לחתור לעסקה בכל מחיר על מנת לשחרר את יתר החטופים המוחזקים ברצועת עזה.

ההפגנה אמש בתל באביב בדרישה לעסקה לשחרור החטופים
ההפגנה אמש בתל באביב בדרישה לעסקה לשחרור החטופים

בנוסף, הוא זעם על כך שבפוסט שפרסם המטה על דבר מותו של סאמר פואד אל טלאלקה ז"ל נכתב כי "מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחו", כאשר ידוע שהוא נורה בשוגג על ידי לוחמי צה"ל.

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "זו לא דרך של אחדות, לאור ההפגנה בשישי בלילה של מטה החטופים בראשות רונן צור, (הרוב שם היו קפלניסטים מקצועיים תושבי תל אביב והסביבה שלא קשורים לחטופים בעזה ומנצלים את המצב רק עוד ועוד להעמיק את הקרע והפילוג בחברה, כי הם מיעוט), שבמקום לחזק את חיילי צה"ל אחרי הטרגדיה בשישי בבוקר, יצאו להפגין בדרישה לעיסקה בכל מחיר והוציאו הודעה מזעזעת בה נכתב שהחטופים נרצחו (על ידי מי?). מה שאינו נכון, שכן הם נורו בשוגג על ידי כוחותינו כשנחשבו למחבלים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בטוחני שאנחנו העם נספק גיבוי מלא למאות אלפי החיילים שלנו בחזית, שמסכנים את חייהם בשביל החזרת החטופים, וחיסול כל המחבלים, ואין ספק שהחמאס ינסה להסוות גם בעתיד את החטופים כמחבלים, או לירות בחיילי צה"ל בעת שהחטופים משמשים כמגן אנושי שלהם" הוסיף בוטא, "יש לשים מול העיניים תמיד שחיי החיילים שווים לחיי החטופים. חשוב להזכיר שנהרגו למעלה מ 105 חיילים מאז שנכנסנו יבשתית לעזה".

לסיום אמר: "חשוב לי להזכיר שרוב משפחות הנרצחים בפיגועים בשנים קודמות וביום הטבח ב 7.10 לא מוכנות לקבל עסקת שחרור שבה ישוחררו באופן גורף רוצחי ילדיהם ! שלא לדבר שברור שרובם ימשיך לרצוח עוד יהודים בעתיד מרגע שחרורם וזאת על פי הסטטיסטיקה. שחיילי צה"ל ישמרו על החיים שלהם ביום ובלילה, וילחמו בזהירות אחרי הפקת לקחים יומית. 16.12.23".

יש לציין כי הניסוח בהודעה על מותו של סאמר פואד אל טלאלקה ז"ל עורר אמש את זעמם של רבים. "זה לא רצח !!! הוא נהרג בשוגג מירי. תתקנו בבקשה. החיילים הגיבורים שלנו נלחמים בעוז ובגבורה ומחרפים את נפשם בשביל החטופים. יהי זכרו ברוך" כתבה מוריה תמאם זריהן בתגובה בפייסבוק.

בת-שבע כתבה: "נהרג בשוגג, מדובר בלוחמים שעזבו את המשפחות שלהם, מסכנים את עצמם, נלחמים למען המדינה וגם לנסות להחזיר חטופים".

"ערב עצוב ביותר! ואיך אפשר לכתוב הירצחו?!?! הוא נהרג מירי צה״ל בתוך התופת שחיילנו מצויים בה ונהרגים בעצמם בזה אחר בזה ולו רק כדי להחזירם. עצוב שהמטה מפרסם הודעה כזו." כתבה לירון אוזן.

הניסוח בפוסט תוקן לאחר התגובות הרבות!

Back to top button