צרכנות

המדריך המלא לרכישת מכונית חשמלית

קרדיט תמונה PEXELS

הקדמה הטכנולוגית מאפשרת לנו ליהנות ממוצרים רבים שלא היו קיימים בעבר, מאריכות ימים וגם מרכבים חשמליים, המספקים לנו מגוון רחב של יתרונות מצוינים. אם גם אתם מעוניינים לעבור אל נפלאות הרכב החשמלי, יש מספר דברים שכדאי שתשימו אליהם לב לפני הרכישה. במאמר הזה נמליץ לכם בדיוק אילו סעיפים כדאי לכם לבדוק לפני הרכישה.

מה כדאי לבדוק במכונית חשמלית לפני הקנייה?

רגע לפני שאתם מתחייבים לרכישת מכונית חשמלית מומלץ לבדוק כמה פרמטרים, שיסייעו לכם להבין אם זו הרכישה הטובה ביותר לצרכים שלכם, הינה הם לפניכם:

  • טווח נסיעה – אנשים רבים חוששים מהמעבר למכונית חשמלית בשל הנושא של טווח הנסיעה עם רכב שמונע בסוללה. לכל דגם יש סוללה בעלת מאפיינים שונים כמו גודל וקיבולת שהם בעלי השפעה על טווח הנסיעה. אומנם ברוב המקרים טווח הנסיעה הוא רב ובהחלט אפשר ניתן ליהנות מנסיעה של כמה מאות קילומטרים, כך שאם אתם זקוקים למכונית לנסיעות עירוניות יומיומית אין כל חשש לגבי טווח הנסיעה. אם אתם דווקא נוסעים הרבה לנסיעות ארוכות, יש לחשב את המסלול כך שתוכלו להגיע אל עמדות הטעינה המהירה הפזורות ברחבי הארץ, להטעין את הסוללה ולהמשיך בנחת בדרככם.
  • עליות – מדינת ישראל מעודדת רכישה של מכוניות חשמליות בכך שהיא מעניקה הקלות מס לאלו הרוכשים אותן. כמו כן, מי שמסתכל על הטווח הארוך מבין כי מדובר בחסכון עצום אשר בהחלט יחזיר את עצמו לעומת העלויות של דלק עבור רכבים בעלי מנוע בערה. חשוב לשקלל זאת כאשר אתם בודקים את עלויות ההשקעה הראשונית במכונית חשמלית.
  • טעינה – את המכוניות החשמליות ניתן להטעין בנוחיות ביתכם. נכון תהיה לכם עלות נוספת של התקנת עמדת הטענה, אך יחד עם זאת, אתם תחסכו אלפי שקלים מהחיסכון בדלק. תוכלו להטעין את המכונית בשעות הלילה ולקום בבוקר אל סוללה מוטענת לחלוטין. אם אתם גרים בבניין רב קומות ייתכן כי כבר קיימות בו עמדות טעינה המיועדות למכוניות הללו, ובמקרה ואין תמיד תוכלו להטעין ברחוב.

כיצד מטעינים מכונית חשמלית?

אנשים רבים תוהים כיצד מטעינים את המכוניות החשמליות באופן הטוב ביותר. כדי לעשות זאת יש להטעין את הסוללה מידי יום ולהקפיד להטעין אותה עד 80% מקיבולת הסוללה כדי למנוע בלאי מוקדם של הסוללה. אם התקנתם בביתכם עמדת טעינה אתם תראו שיש לה כבל אשר ניתן לחבר אל נקודת ההטענה ברכב. כל שעליכם לעשות הוא לחבר את השניים יחד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מכוניות חשמליות שבעה מקומות

בעבר לא היו מכוניות רבות של שבעה מקומות ובוודאי שלא חשמליות, אך כיום כבר ברור לכל, שמכונית של שבעה מקומות אינה מיועדת רק למשפחות גדולות, אלא גם למי שרוצה ליהנות מכל היתרונות של רכב גדול המציע מקום רב לכל מטרה. תוכלו לרכוש מכונית חשמלית עבור מספר גדול של נפשות וליהנות מהמקום והמרווח הרבים שקיימים בה המאפשרים לכלל הנוסעים ברכב ליהנות מחוויית נסיעה נוחה ומרווחת. יתרון נוסף הוא תא המטען הגדול שמתקבל בעת קיפול המושבים. תוכלו לערוך קניות וליהנות מכל המקום הפנוי שיש לכם לשים אותן במכונית או אפילו להעביר דירה ולהיעזר במקום הרב שמכונית שבעה מקומות מציעה.

אל תחששו מטווח הנסיעה, תוכלו לנהוג במכונית הזו ללא כל חשש ולהגיע למחוז חפצכם בקלות ממש כמו במכונית של חמישה מקומות. עוד יתרון של מכונית זו הוא שאם אתם חובבי טיולים וזקוקים לרכב גדול שיוכל להכיל את כל הציוד שלכם, זו בדיוק המכונית בשבילכם.

Back to top button