מבזקיםצבא וביטחון

תיעוד: מגיח מאחור ודוקר את קצין המילואים, אבא ל-7 ילדים

דובר צה"ל מסר כי בתום מרדף הצליחו כוחות צה"ל לעצור את המחבל את שביצע את פיגוע הדקירה בתחנת דלק סמוך לכפר רנתיס שבמרחב חטיבת אפרים. הפיגוע שהתרחש בחנות שבתחנת הדלק הוסרט במצלמות האבטחה ובתיעוד נראה המחבל מגיח מאחור ודוקר את קצין המילואים, אבא ל-7 ילדים מעטרות אשר נפצע באורח בינוני כתוצאה מהדקירה ועל אף זאת חתר למגע עם המחבל כשהסכין נעוצה בגבו ופתח בירי לעברו. כוחות צה"ל העניקו לחייל טיפול רפואי ראשוני בנקודה והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה.

כוחות נוספים שהגיעו לזירת הפיגוע פתחו במרדף אחר המחבל שנמלט לכפר רנתיס הסמוך וחסמו צירים במרחב. במהלך הסריקות במרחב הכפר רנתיס הכוחות הצליחו ללכוד את המחבל החשוד בביצוע פיגוע הדקירה. ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ אמר: "הקצין הגיבור הסתער על המחבל, רדף אחריו וירה בו. אני מחזק את ידיו. יש לו חלק חשוב בבטחון השוטף של יישובי בנימין וכעת הוא עמד בחזית מול מחבל נפשע. אני שולח לו איחולי רפואה שלמה".

מחבל - נתפס - רנתיס

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button