מבזקיםצבא וביטחון

פורסמו שמותיהם של שני לוחמי צה"ל נוספים שנפלו בקרב ברצועת עזה

הערב (ראשון) הותרו לפרסום שמותיהם של שני לוחמי צה"ל נוספים שנפלו בקרבות ברצועת עזה. החללים הם: איתן נאה ז"ל, תושב שדה אליהו ואוריה באייר תושב מעלות תרשיחא.

בהודעה על נפילתו של איתן נאה ז"ל נמסר מקיבוץ שדה אליהו: "בצער רב הננו מודיעים על נפילתו של איתן נאה הי"ד בן אבישי וקרן יבדל"א בקרב בעזה. פרטי ההלווייה יתפרסמו בהמשך. מחבקים את המשפחה ומשתתפים בצערה העמוק".

אוריה באייר ז"ל, לוחם יחידת מגל"ן, נוצרי תושב מעלות תרשיחא נפצע אנושות בראשו בקרבות ביום חמישי בעזה, הרופאים נאלצו לקבוע מוות מוחי והיום נקבע מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהודעת עיריית מעלות תרשיחא נמסר: "אנו משתתפים בצערה של משפחת באייר היקרה עם נפילתו בקרב בחזית הדרום של בן העיר מעלות תרשיחא אוריה באייר ז"ל, לוחם יחידת מגל"ן, בן גדעון ונלי שיבדל"א, שנפל בקרב גבורה מול האויב המר בדרום הרצועה. קהילת העיר מעלות תרשיחא מחבקת את ההורים היקרים ואת משפחת המנוח בשעתם הקשה ושולחת את תנחומיה הכנים. מי יתן ולא תדעו עוד צער ודאבה. ההלוויה תתקיים ביום שלישי ז׳ בטבת התשפ"ד – 19 בדצמבר 2023 בבית העלמין הצבאי במעלות. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים
יהי זכרו ברוך! הי"ד".

רז אליהו כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "משפחת באייר הם משפחה שעלתה לישראל מגרמניה כדי לכפר על זוועות הנאצים בשואה. הם פתחו בית אבות לניצולי שואה והם מתפעלים אותו כבר עשרות שנים ללא שום מטרות רווח ובהתנדבות מלאה. הם לא יהודים וללא אזרחות ישראלית, אבל כל הילדים התגייסו לתפקידי לוחמה, לקצונה ולקבע. הם הראשונים שיצאו למילואים במלחמה הזו. אוריה, חבר של אח שלי, נלחם בעזה עם היחידה שלו, יחידת מגלן ונפגע בראשו מרסיס. נלחמו עליו מספר ימים, הוא הוגדר עם מוות מוחי. היום בצער רב וביגון, נאלצו לקבוע את מותו. הבנתי במלחמה הזו, שאין לי דרך לבטא את הכאב ואת הפחד מהמצב הזה, מהסיטואציה הזו. לרוב יש לי מילים, אבל מה7.10, כבר אין לי. יהי זכרו ברוך!"

אוריה באייר ז"ל
אוריה באייר ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
טקס - יום הזיכרון - בית עלמין
צילום: דוב בער הכטמן

Back to top button