מבזקיםמשפטי/פלילי

חמישה תושבי ירושלים בני 21 – 30 מואשמים בסחיטה ואיומים

פרקליטות המדינה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד ישאמבל היילו, זמנה גזהיין, אבי גזהיין, גטצו מולנוך וגטו גזהיין, תושבי ירושלים ומעלה אדומים כבני 21 – 30, לאחר שסחטו באיומים, התפרעו ודקרו- כל אחד על פי חלקו- בעל בר בשוק מחנה יהודה לפני כשלושה שבועות. במקביל ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ישי זיגמן מפרקליטות מחוז ירושלים, חלק מהנאשמים הגיעו לבר בבעלותם של המתלוננים בשוק מחנה יהודה, פנו לבעל המקום ואמרו לו כי הם מעוניינים בתשלום כספי בתמורה לכך שיישמר השקט במקום. בעל המקום התקשר למוקד 100 של המשטרה, הנאשמים ראו זאת ועזבו את המקום.

יומיים לאחר מכן הגיעו הנאשמים לבר בעודם חובשים כובעים לראשם ובזמן שמבלים רבים שוהים באזור ובעסקים השונים במקום. אז החלו הנאשמים להתפרע במקום, אחד הנאשמים דקר את בעל המקום בגבו עם סכין מטבח ונאשם אחר חבט בו באלה. בניו של בעל המקום ניסו להיאבק בנאשמים שהשליכו לעברם כסאות, ספסלים וחפצים שונים שהיו במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשמים המשיכו להתנהל כך גם כשוטרים הגיעו למקום. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נזקק בעל המקום לאשפוז של מספר ימים בבית החולים, עוברי אורח נפגעו, בין היתר עובר אורח נפגע בראשו מאחד החפצים שהשליכו הנאשמים ונזקק לטיפול רפואי. כמו כן נגרם נזק רב לבר ולרכוש. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של סחיטה באיומים בצוותא, חבלה בכוונה מחמירה, ניסיון לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
עצור - מעצר - חו"ל - נער - ילד
צילום: Kindel Media

Back to top button