מבזקיםפוליטי / מדיני

הוגשה תלונה לוועדת האתיקה כנגד חבר הכנסת ולדימיר בליאק

ארגון זכויות האדם "בצלמו" פנה היום (שני) במכתב לוועדת האתיקה של הכנסת בדרישה למצות את הדין עם חבר הכנסת ולדימיר בליאק לאחר שלטענתם לעג לחבר הכנסת אלמוג כהן כך שהוא סובל מפוסט טראומה.

במכתבו כתב מנכ״ל בצלמו שי גליק: "האמירה 'אולי תזמין אמבולנס' באה בעקבות אירוע פוסט טראומה של אלמוג כהן מלפני חודש אחרי שהתראיין לערוץ 12 על האירועים בדרום בו השתתף כלוחם ושכל חברים רבים. לאחר הראיון הוא חטף אירוע פוסט טראומטי ונזקק לפינוי. למרות זאת בחר ח"כ בליאק ללעוג לו על האירוע ועל כך שהוא מטופל נפשית. מדובר בדבר חמור ביותר. ח"כ שסובל מבעיה רפואית בגלל שנלחם למען אזרחי ישראל במקום לקבל חיבוקים זוכה ללעג בשידור חי. כך לא מתנהג אדם לרעהו וודאי לא ח"כ. יש פה פגיעה לא רק בח"כ אלא בכל אדם שסובל מפוסט טראומה ועל מר בליאק להיענש באופן מידי. אני קורא לוועדה למצות עימו את הדין למען יראו ויראו".

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: "במקום לחבק את אלמוג כהן על גבורתו והסבל שעבר בוחר ח"כ בליאק ללעוג לו. מדובר בהתנהלות פוגענית ביותר שאיננה מתאימה לאף אדם וודאי לא לחברי כנסת בישראל. אני קורא לוועדה למצות עם בליאק את הדין על הפגיעה החמורה באלמוג ובכל מי שסובל מפוסט טראומה ונעלב מהלגלוג הזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מכתב תלונה חכ ולדימיר בליאק פגיעה בחכ לוחם שעבר פוסט טטראומה ובכל מי שעבר פוסט טראומה

שי גליק - ארגון בצלמו
ארכיון צילום: בצלמו

Back to top button