חדשות הארץמבזקים

הלווייתו של סרן (במיל') רותם יוסף לוי ז"ל תתקיים בשעה 15:30 בפתח תקווה

הלווייתו של סרן (במיל') רותם יוסף לוי ז"ל תתקיים היום (שלישי) בשעה 15:30, בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

סרן (מיל') רותם יוסף לוי מאורנית, סגן מפקד פלגה ביחידת יהל"ם נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 24 בנופלו.

מהמועצה המקומית אורנית נמסר: "קהילת ומועצת אורנית משתתפות בצערם הגדול של מיכל, אסי, שוהם, רועי, אדווה, נוגה וכל משפחת לוי, על נפילתו של סרן רותם לוי הי"ד. יהי זיכרו ברוך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סרן (מיל') רותם יוסף לוי ז"ל
צילום: דובר צה"ל

סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "‏"ברוך דיין האמת". הצטערתי מאוד לשמוע הבוקר על הבשורה המרה על נפילתו של סרן (מיל׳) רותם יוסף לוי הי"ד, סגן מפקד פלגה ביחידת יהל״ם, שנפל בקרב ברצועת עזה בשעה שנלחם להגן על הארץ והמולדת. אני שולח תנחומים בשעה קשה זו למשפחת לוי ולאימו ד"ר מיכל לוי המדענית הראשית אצלנו במשרד החקלאות. "יה"ר שמשמים תנוחמו ולא תדעו עוד צער יגון ואנחה".

בארגון האוהדים של מכבי תל אביב – THE GATE ספדו לו: "הלב נשבר. רותם לוי, בשר מבשרנו, אחד מאיתנו – נפל בקרב ברצועת עזה. רותם הצטרף לארגון בגיל צעיר, היה איש גדר ואחראי על התפאורה, וזכה איתנו בגביע אירופה בפיינל פור במילאנו כשהיה חלק מוביל בעשייה של הארגון. רותם מכביסט. הוא המכביסט הכי טוב שיש, וככזה, מגיל צעיר הוא ידע שיהיה ביחידה מובחרת, התגייס ליהל”ם ואף יצא לקורס קצינים. בתחילת המלחמה, רותם התייצב למילואים ושירת כסמ”פ בפלגת לוחמים ביחידה עד שנפל בקרב. אנחנו משתתפים בצערו של אחיו, רועי לוי, גם הוא חבר ארגון במשך כמעט 2 עשורים, ובצערה של המשפחה. אנחנו מחבקים אתכם ואנחנו כאן בשבילכם לכל דבר. הלב כואב. נזכור אותך תמיד גיבור. אנו קוראים לכל אוהדי מכבי להגיע ללוויה לחלוק כבוד אחרון לרותם, שהיה הכי טוב שיש."

אוהד יוגב חברו כתב: "ואם אחד מאיתנו הולך מעמנו משהו מת בנוומשהו, נשאר איתו. רותם לוי הי״ד גיבור ישראל אח לנשק ואח ליציע ביד אליהו. יהי זכרו ברוך"

דור קומורניק, חברו של רותם ז"ל כתב: "יש כל כך הרבה דברים לספר עליך. גדלת להיות גבר שגברים. רותם לוי היית גיבור בחיים וגם במותך לעד נישאר החיילים שלך מהיציע".

Back to top button