חדשות הארץמבזקים

בנו של יורם מצגר שתועד בסרטון של חמאס: "אנחנו מודאגים, אין צפי לשחרור"

ניר, בנו של יורם מצגר בן ה-80 שנמצא בשבי החמאס ותועד בסרטון שפורסם אמש אמר הבוקר (שלישי) לאדמקר וישראל כהן ברדיו "קול ברמה" כי "הסרטון מטלטל מאוד מעבר לעובדה שאבא והחברים לא נראים טוב. זו הפעם הראשונה שאנחנו רואים את אבא בחיים מאז השבת השחורה. אנחנו מודאגים כי אין צפי לשחרור".

יורם מצגר
יורם מצגר. צילום: רשתות חברתיות

רני, בנו הנוסף של יורם מצגר התראיין אמש ב"כאן חדשות" ואמר: "קשה לראות אותו עכשיו, הוא נראה זקן בכמה שנים. הוא בן אדם חייכן וחיוני שמרבה לדבר ולספר בדיחות. הוא נראה זקן מאוד, לא מטופח ורזה באופן קיצוני".

בראיון לאריה גולן מתוך "הבוקר הזה" אמר רני מצגר שאביו "נראה שאיבד הרבה הרבה ממשקלו. הוא אמור להיות איש בריא וחייכן, הם נראים "על הפנים"."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף רני כי "לא בטוח שיש להם מספיק בטריה כדי לשרוד עוד זמן בשבי אבל הם עדיין חיים וזה מעודד. אמא חזרה ביום ה-54 וסיפרה על תנאי מחיה קשים במנהרות, מצפים שיחזירו אותם הביתה מיד".

האזינו לראיון המלא לאריה גולן מתוך "הבוקר הזה" בכאן רשת ב'

אתמול כאמור, ארגון הטרור חמאס פרסם סרטון בו הופיעו שלושה חטופים מבוגרים מקיבוץ ניר עוז – יורם מצגר, עמירם קופר וחיים פרי.

יורם מצגר – בן 80, חבר קיבוץ ניר עוז. עבד במפעל נירלט ובשנים האחרונות במוסך. חבר יקב הקיבוץ. אב ל-3 בנים וסב ל-7 נכדים. אשתו, תמי מצגר, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה.

חיים פרי – בן 79, חבר קיבוץ ניר עוז. אב ל-5 ילדים ו-13 נכדים. חיים יזם, הומניסט, פעיל שלום ותורם רבות לפיתוח תחום התרבות והאמנות בנגב המערבי. ב-7.10 נחטף מביתו והציל את אשתו אסנת שהתחבאה בממ"ד.

עמירם קופר – בן 85. ממקימי קיבוץ ניר עוז. כלכלן ומשורר. אב ל-3 וסב ל-9. אשתו נורית, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה.

מקיבוץ ניר עם נמסר לאחר שפורסם הסרטון: "אנחנו שמחים לכל אות חיים מצד החטופים, אך הזמן אוזל. שחרורם המיידי של כל החטופים, בכל מתווה של עסקה אפשרית, נדרש באופן מיידי. כל יום שעובר מחמיר את מצבם. אירועי הימים האחרונים מוכיחים לצערנו שמצבם של החטופים אינו משתפר מיום ליום, בעיקר כאשר מדובר באנשים מבוגרים. חייבים להחזירם לחיק משפחותיהם עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מידי."

החטופים המבוגרים
מתוך הסרטון של חמאס

Back to top button