מבזקיםצבא וביטחון

בשורה משמחת לשוטרים: יקבלו כבר בתלוש השכר הקרוב מענקים כספיים

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי סיכמו עם משרד האוצר על מתן מענקים לשוטרים ולמתגייסים החדשים לשנת 2023 בסך כולל של 133 מיליון שקל.

במסגרת ההסכם, שגובש בהובלת מ״מ מנכ"ל המשרד לבל״מ ואגף בכיר ארגון, תכנון תקצוב ובקרה במשרד לביטחון לאומי בשיתוף משרד האוצר ואגף משאבי אנוש במשטרת ישראל, יקבלו כבר בתלוש השכר הקרוב אלפי השוטרים המשרתים במשטרת ישראל ובמשמר הגבול מענקים כספיים ובהם מענקי גיוס, מענקי תמרוץ מיוחד עבור המאמץ המלחמתי, וכן מענקים לשוטרים שפונו עם משפחותיהם מבתיהם ב-7 באוקטובר בהתאם להחלטות הממשלה על פינוי יישובים מיישובי קו עימות וצמודי גדר. בנק המענקים למשטרה עומד על סך של 133 מיליון שקלים לשנת 2023.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "הסכם "בנק המענקים" יאפשר גיוס כח אדם בהיקפים משמעותיים, ושימור שוטרים בתקופה המאתגרת של מלחמת חרבות בברזל. מדובר בתכנית המענקים המשמעותית ביותר שניתנה בשנים האחרונות למשטרת ישראל, ובמסגרת ההסכם, שגובש על ידי המשרד לביטחון לאומי בשיתוף משטרת ישראל ומשרד האוצר, משולבים מנגנוני בקרה ולמידה מתמדת שיאפשרו מתן מענה מקיף לאתגרים השונים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפכ"ל משטרת ישראל רב ניצב קובי שבתאי: ״ בנק המענקים שאישרנו מאפשר לנו לתת תגמול לשוטרים ואנשי משמר הגבול שעמלים ופועלים בתפקידים מאתגרים ובגזרות מורכבות והיו חלק מחומת המגן של מדינת ישראל שמנעה ב-7 באוקטובר אסון כבד הרבה יותר. משטרת ישראל מתחזקת באמצעים טכנולוגיים מתקדמים אך באותה נשימה אנו מחוייבים גם לדעת לתגמל את השוטרים שלנו ובכך לשמר את ההון האנושי שעליו בנוייה התשתית של משטרת ישראל. אני מבקש להודות לשר לבל״מ וצוותו , לאנשי האוצר , לראש אמ״ש וצוותו וכל מי שנטל חלק במהלך זה המבטא את הערכה של מדינת ישראל לשוטרי משטרת ישראל הפועלים באומץ לב , ערבות הדדית , נחישות וחתירה למגע ומעל הכל בגבורה״.

מפכ"ל - יעקב שבתאי - איתמר בן גביר
ארכיון. צילום: דוברות השר לבטחון לאומי

Back to top button