חדשות הארץמבזקים

ראש עריית אשקלון: לכלול את אברה מנגיסטו ואלכס לובנוב בכל עסקת חטופים

ראש העיר אשקלון תומר גלאם פנה היום (רביעי) במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו בבקשה להכליל את תושבי העיר, אברה מנגיסטו ואלכס לובנוב בכל עסקת חטופים עתידית. המכתב הופנה גם לשר הביטחון, יואב גלנט ולמתאם השבויים והנעדרים במלחמת חרבות ברזל, גל הירש.

הפנייה מגיעה על רקע הפרסומים למגעים חוזרים לעסקת חטופים מסתמנת ולדבריו של ראש העיר גלאם: "אברה ואלכס, יחד עם עשרות החטופים הנותרים, חיים למעשה על זמן שאול וכל דקה שהם מוחזקים, בתנאים לא תנאים, בידיהם של מחבלי החמאס האכזריים והארורים, מסכנת את חייהם".

במכתבו, התייחס ראש העיר גלאם לעובדה כי אברה, בן 37, נמצא בשבי החמאס מזה תשע שנים, מאז שנת 2014. לפני כחצי שנה התקבל סימן חיים מאברה בסרטון לוחמה פסיכולוגי שפרסם ארגון הטרור חמאס ובו הוא נראה יושב, מדבר ומבקש את שחרורו ואילו אלכס, בן 32, נחטף לרצועה מהמסיבה ברעים, לאחר שעבד במקום כמנהל הברים. הוא נשוי למיכל, שנמצאת בחודש השישי להיריונה והוא אב לטום בן השנתיים. אמו של אלכס שובתת רעב מאז תחילת השבוע ועד אשר תראה את בנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד כתב ראש העיר כי הוא מחזק את ידי צה״ל וכוחות הביטחון שעומדים בגבורה עילאית במשימה להגן על הבית של כולנו ולהשיב את השקט והביטחון לאזורנו ולעירנו: "ש למדינה חוב מוסרי עצום כלפי החטופים ועליה לעשות הכל כדי להחזיר אותם הביתה".

הפגנה - משפחות החטופים - תל אביב - שחרור חטופים
הפגנה בתל באביב בדרישה לעסקה לשחרור החטופים

Back to top button