צרכנות

פשטידות ירק מושלמות

קרדיט תמונה PIXABAY

פשטידות הן המזון האולטימטיבי. ניתן להכין אותן כארוחת ערב או אפילו צוהריים, אפשר להכין אותן מכל ירק שיש בבית או אפילו לשלב כמה סוגי ירקות יחדיו, אפשר להכין אותה עם גבינות או עם פסטה לחיזוק הירקות הקיימים והכי כיף זה שהיא כך כל קלה ופשוטה להכנה שהיא כלל לא תגזול מכם זמן רב, אך התוצאה? לא פחות ממושלמת והריח? עוטף את כל הבית כך שכל המשפחה תגיע במהרה לאזור המטבח לטעות את היצירה החדשה.

המלכה הירוקה: פשטידת ברוקולי

אם כבר אתם מתפנקים עם פשטידה אז כדאי שתהיה זו פשטידת ברוקולי. פרחי הברוקולי הירוקים אינם מאכזבים אף פעם. יש להם קרנצ'יות מהנה וטעם ייחודי על כל הערכים התזונתיים המצוינים שהירק הירוק הזה מציע. כל מה שצריך הוא לשדך אותו עם קצת קמח, ביצים, שמן וכמה גבינות טובות שיש במקרר והופ לתנור. מי שרוצה לשדרג את פשטידתו מוזמן להוסיף עליה רוטב בשמל שיסגור את הטעמים ביחד לכדי יצירה קולינרית מבריקה.

אם אתם רוצים להכין את הפשטידה לכמות גדולה של אנשים וזקוקים לכך שהיא תשביע במיוחד, מומלץ להוסיף לה גם פרוסות של תפוחי אדמה, או לחזק אותה בנוסף דווקא עם תפרחות נוספות של הכרובית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביחד תצא לכם פשטידה מפוארת המורכבת משתי תפרחות בשני צבעים, עם הרבה גבינות עשירות בטעמים ובאמת שלא צריך להוסיף יותר דבר.

מי שפחות מתחבר לתפוחי האדמה ואינו מעוניין להוסיף לפשטידת הבריאות הזו עמילנים, יכול לוותר עליהם ולהוסיף פחמימות בצורת פסטה מבושלת והרי לפניכם פשטידת ברוקולי שהיא ממש ארוחה שלמה בתבנית אחת.

המלכה הצהובה: פשטידת תירס

הפשטידה הצהובה אשר מורכבת מגרגירים זהובים מתקתקים היא פשטידה שאהובה על ידי כל. כל מה שהיא צריכה הן כמה גבינות שיקרימו את הגרגירים לכדי ביס חמים וטעים שנמשך ונמתח גם אחרי שהגיע אל הפה.

פשטידת תירס מאפשרת שלל גרסאות להכנה. אפשר להשתמש בתירס קפוא משקית או בתירס מקופסת שימורים, לשלב בה גבינות רכות כמו קוטג' או גבינה לבנה או לחילופין השתמש בגבינות קשות כמו צהובה, מוצרלה, פרמזן או קשקבל ולקבל טעמים נהדרים. אפשר לשלב אותה עם בצל מטוגן ותפוחי אדמה לקבלת פשטידה משביעה במיוחד או להכין אותה בטעמי חמאה עדינים ולהתענג על כל ביס נימוח.

מי שרוצה להעניק לה טעם מתוחכם מוזמן להוסיף לה קורטוב של שמן כמהין או להוסיף לתוכה שילוב של צ'ילי חריף ולקבל גרסה עם פאנץ' בפה.

ומי שרוצה להפתיע את הילדים עם גרסה מגניבה במיוחד יכול בהחלט להוסיף בחלקה העליון של הפשטידה מעטה של פירורי לחם לקבלת ביס קראנצ'י במיוחד.

מלכת החמוצים: פשטידת זיתים

לא נאמר מספיק על הזיתים בכל הנוגע לפשטידות. מדובר בירק אהוב במיוחד בארוחת הערב של הקטנטנים ובתוך הפשטידה הם פשוט נעטפים בחום, אהבה והרבה בצק עם גבינה. שילוב מושלם לזיתים ירוקים שילדים אוהבים.

מלכת החורף: פשטידת פטריות

פשטידת פטריות היא לא עוד פשטידה, היא פשטידה מיוחדת, מנחמת, של חורף ומזג אוויר סגרירי. פשטידה עם ניחוח מדהים שמתפשט ברחבי הבית, שעשבי תיבול מחמיאים לה מאוד והיא משתלבת נהדר גם עם בצל מטוגן, גם עם גבינות, גם עם ירקות נוספים וטעמיה עשירים ועמוקים. רגע לפני שהפשטידה היפהפייה הזו מוכנה, הוסיפו מעליה שכבה של  פתיתי גבינה צהובה או מוצרלה והניחו לתנור להמיס אותם בעדינות על גבי הפשטידה. בסוף, תתקבל פשטידה יפה, טעימה וחמה שלא יישאר ממנה פירור אחד עד סוף הארוחה.

Back to top button