חדשות הארץמבזקים

הלווייתו של סגן עומרי שורץ ז"ל תתקיים בשעה 14:00 בשדמות דבורה

במועצה אזורית הגליל התחתון קיבלו בעצב רב את הידיעה הבוקר (חמישי) על נפילתו של סגן עומרי שורץ ז"ל בקרבות הגבורה על הגנת המולדת!

עומרי ז"ל ממושב שדמות דבורה, בוגר סיירת צנחנים ושירת כצוער בקורס קצינים בהשלמת לוחמי חי״ר בגדוד גפן, לחם בשבת השחורה בתוך קיבוץ כיסופים ובכך הגן על גבולות הארץ והציל חיי רבים.

הוא נפל אתמול, ביום ח' בטבת התשפ"ד, בקרב ברצועת עזה. במהלך הלחימה השתתף עומרי בקרבות רבים ונועזים אל מול האויב, הפעילות בה נפל עומרי עדיין אסורה בפרסום. בן 21 היה בנופלו. יהי זכרו ברוך!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הלווייתו תיערך היום בשעה 14:00 בבית העלמין בשדמות דבורה.

מועצה אזורית הגליל התחתון: "חולקים כבוד אחרון לסגן עומרי שורץ ז"ל במשמר כבוד של דגלי ישראל שיצא מביתו ועד לבית העלמין בשדמות דבורה. מוזמנים עם דגלי ישראל החל מהשעה 13:15, חניה בכניסה ליישוב ליד הצרכניה. יחד ניתן כולנו את הכבוד האחרון הראוי לו"

קהילת שדמות דבורה ספדה לו: "עומרי, נצר למשפחה חקלאית שורשית, בן לתומר ולשירלי, אחיהם הגדול של נועם ואלה ונכד לתרצה וליבלה ממייסדי היישוב, נער חמודות עם חיוך רחב, שילוב ייחודי של ילד מקסים ובחור לתפארת. פעל כמדריך נוער בתנועת המושבים ודמותו היא חלק בלתי נפרד מהנוף המושבי. לפני גיוסו לצה"ל העניק למדינה שנת שירות בקיבוץ בארי. קהילת שדמות דבורה מתקשה להאמין על האובדן, נותרו כואבים והמומים."

מועדון הכדורסל הפועל תל אביב: "מועדון הכדורסל הפועל 'שלמה' ת"א משתתף בצער משפחת שורץ והחברים ליציע על מותו של אוהד הקבוצה, עומרי שורץ, זכרונו לברכה. עומרי, בן 21 משדמות דבורה, היה צוער בבית הספר לקצינים, ששירת כלוחם בסיירת צנחנים, עומרי נהרג בקרב בעזה. משפחת שורץ, משפחת הפועל כולה אתכם באבלכם הכבד והצער העמוק על האסון הנורא. הלוויתו של עומרי תתקיים היום (חמישי) בשעה 14:00 בבית העלמין בשדמות דבורה. עומרי שורץ – אדום לנצח."

Back to top button