מבזקיםצבא וביטחון

שני טילי נ"ט נורו לעבר מושבים בגליל העליון וגרמו לנזק, שניים נפצעו קל

שני טילי נ"ט נורו לפני זמן קצר (חמישי) לעבר המושבים דוב"ב ואביבים שבגליל העליון. כתוצאה מהירי ישנם ככל הנראה שני פצועים במצב קל ונזק נגרם בשני היישובים.

פגיעה טיל - נ"ט - שריפה
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

בעקבות המתיחות הביטחונית בצפון וחילופי האש הבלתי פוסקים בין ישראל לחיזבאללה, שעלתה מדרגה ביממה האחרונה, לאחר הערכת מצב בצה"ל החליטה המועצה האזורית גליל עליון לסגור את כל שערי היישובים לאורך גבול לבנון לכניסה ויציאה וזאת עד להודעה חדשה. כמו כן נחסמו מספר כבישים באזור.

ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ התייחס לחסימת הכבישים הנרחבת לאורך כל גבול הלבנון ואמר: "הבוקר נסגרו מרבית הכבישים בעמק החולה ועל ההר בשל פגיעה כנראה באזרחית לבנונית אתמול בלילה. זה רק מראה עד כמה ארגון הטרור חיזבאללה במשאבים פשוטים יחסית משבית את כל החיים כאן בגליל העליון, כשאותם אנשים שנשארו ברצועת הביטחון בתוך מדינת ישראל בעצם נשארו ביישובים שלהם בלי יכולת לצאת, אלו שיצאו לא יכולים לחזור. זאת המציאות אזור לחימה, רצועת ביטחון בתוך מדינת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: המועצה האזורית הגליל העליון
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button