חדשות הארץמבזקים

חה"כ הרב גלעד קריב בכנס שלום עכשיו – תם עידן ניהול הסכסוך

חה״כ הרב גלעד קריב ממפלגת העבודה אמר בכנס 'היום שאחרי' של 'שלום עכשיו': "תם עידן ניהול הסכסוך – או שאתה חותר לסיומו או שאתה טובע בו לדורות. אחד עשר שבועות קשים עברו מאז אותה שבת איומה, ועלינו לסיים שתי מטרות מרכזיות – השבת החטופים והריסת היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס ברצועת עזה".

על עתיד מחנה השמאל ביום שאחרי המלחמה אמר קריב: "אל מול מרכז שותק לחזון ההתנחלויות בלב עזה – עלינו לבנות התארגנות פוליטית המבוססת על איחוד כוחות והתחדשות, על בהירות רעיונית ופתיחת שורות בעת ובעונה אחת. היום שאחרי המלחמה חייב לכלול תהליך מדיני מול הרשות הפלסטינית. היעד הסופי חייב להיות היפרדות וקיומה של מסגרת ריבונית פלסטינית בת קיימא".

חה"כ הרב קריב הוסיף ואמר: "היעד הסופי חייב להיות מוגדר, גם עכשיו התפקיד המרכזי שלנו בשיח הציבורי בישראל ובעשייה הפוליטית, הוא להתעקש על כך שהיעד הסופי שיבטיח את עתידה של מדינת ישראל הוא ההיפרדות ביננו לבין הפלסטינים וקיומה של מסגרת ריבונית פלסטינית, בת קיימא, ביהודה, שומרון ועזה, לצדה של מדינת הישראל היהודית והדמוקרטית, תוך עמידה על הסדרי וסידורי בטחון הכרחיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הדגיש: "אל היום שאחרי המלחמה לא ניתן להיערך ולהתכונן עם הגיע היום עצמו. עלינו לעשות זאת כבר עכשיו. בשיח ציבורי ער, בהשפעה על קבלת ההחלטות, במאבק בהתפתחויות מדאיגות ומטרידות, וכן – גם בהתארגנות פוליטית אחראית – כזו שאין בה חזרה על טעויות העבר, ואין בה אשליות של קיצורי דרך ובריאת יש מאין – אלא התארגנות פוליטית המבוססת על איחוד כוחות והתחדשות גם יחד, על בהירות רעיונית ופתיחת שורות בעת ובעונה אחת. זה הוא צו השעה".

גלעד - קריב - שלום - עכשיו - כנס
צילום: דוברות חה"כ גלעד קריב
גלעד - קריב - שלום - עכשיו - כנס
צילום: דוברות חה"כ גלעד קריב

Back to top button