חדשות הארץמבזקים

מרגש: כך נפרדו תושבי אשקלון מבן העיר סגן שי איילי ז"ל שנפל בעזה – תיעוד

אשקלון נפרדת מבן העיר, סגן שי איילי ז״ל שנפל בעזה. מאות תושבים ובני נוער חלקו לו כבוד אחרון (שישי) כשעמדו עם דגלי ישראל בדרך המובילה לבית העלמין.

ראש העיר תומר גלאם ספד לו: "שוב הלב נשבר ושוב העיר אשקלון כולה נעטפת בעצב וביגון, אבלה וכואבת, את נפילתו של בן העיר, סגן שי איילי זכרו לברכה שנפל בקרב על הגנת המולדת. שי היה מטובי בניה ובנותיה של העיר, צוער בבית הספר לקצינים, ביחידה הטקטית לחילוץ מיוחד. כשסימן לעצמו מטרה, כשכיוון גבוה – תמיד הגיע לאן שרצה. כשאנחנו בוכים על נפילתו, אנחנו בוכים על כל הטוב שהלך מאיתנו. על מי שיכל להיות ועל מה שיכול היה להיות".

ראש העיר גלאם הוסיף: "שי, בן הזקונים במשפחתו, כבר לא יחזור הביתה, הוא כבר לא יחבק את אמו או יישב לשיחת חולין עם אביו, הוא כבר לא יצחק ויצחיק כמו שהיה יודע, הוא כבר לא יחלום או יגשים. הוא לא יתחתן ולא יקים בית בארץ שכל כך אהב, אותה הארץ שלמענה נפל. משפחה יקרה, הצער אין לו סוף. מהרגע בו נשמעו הדפיקות על הדלת קרס עליכם עולמכם, הצבעים היטשטשו, הכל הפוך לאפור ובלב שלכם נפער חור. חור ששום דבר לעולם לא יוכל למלא".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גלאם הדגיש בהספדו: "מילים לא יוכלו לנחם אתכם אבל מילים הן כל מה שיש לנו. כל אחת ואחד מתושבי אשקלון מבקשים היום, ביום הנורא הזה, ביום בו התהפכו העולמות ואתם טומנים את בנכם, אהובכם, – ביום הזה אנחנו מבקשים לנחם אתכם, לחבק אתכם ולתמוך בכם. לעמוד לצדכם כתף אל כתף, להביט בעינכם הדומעות ולהצדיע לכם על קורבנכם הקשה מנשוא".

ראש עריית אשקלון חתם את הספדו: "מעתה, אתם חלק ממשפחת השכול, משפחה גדולה מדי. משפחה שלא בחרתם להיות בה. משפחה שטובי בניה ובנותיה הקריבו את חייהם למעננו. למען חיינו בארצנו. למען חיינו בעירנו. אנחנו לא ששים אליי קרב. אבל אל מול חלאות האדם, ארגוני הטרור האכזריים שלא בוחלים בשום אמצעי – אנחנו נחושים ונכונים להגן על מולדתנו ועל עתידנו בארץ אבותינו. שי, אשקלון מצדיעה לך. ה׳ יקום דמך ודמם של כל לוחמינו הגיבורים והטהורים. תהיי נשמתך צרורה בצרור החיים לעד".

אשקלון - פרידה - חלל - דגלים
צילום: אלדד עובדיה.
אשקלון - פרידה - חלל - דגלים
צילום: אלדד עובדיה.
אשקלון - פרידה - חלל - דגלים
צילום: אלדד עובדיה.
אשקלון - פרידה - חלל - דגלים
צילום: אלדד עובדיה.
צילום וידאו: אחי בנאי.

Back to top button