מבזקיםצבא וביטחון

צפו: שר הביטחון יואב גלנט – סינוואר יפגוש בקרוב את קני הרובים שלנו

שר הביטחון יואב גלנט, קיים לפני זמן קצר (שישי) את הערכת המצב היומית עם בכירי מערכת הביטחון. בסיום הדיון, אמר שר הביטחון גלנט: "סינוואר שומע את פצצות חיל האוויר ומרגיש את עוצמת כלי ההנדסה, בקרוב יפגוש את קני הרובים שלנו".

עוד אמר השר גלנט: "סיימתי כעת הערכת מצב עם הרמטכ"ל, ראש השב"כ, אנשי המוסד, האלוף ניצן אלון האחראי לנושא החטופים ועם בכירי מערכת הביטחון. הפעילות של צה"ל ומערכת הביטחון נמשכת. בצפון רצועת עזה – הפעולה הולכת ומשלימה את המטרות שהצבנו, פירוק גדודי החמאס ושלילת יכולות התת קרקע. אנחנו פועלים גם במרחב חאן יונס ודרום הרצועה, ובמקומות נוספים נפעל בהמשך".

השר גלנט הדגיש: "דבר אחד ברור – יחיא סינוואר שומע כעת את הטרקטורים של צה"ל מעליו, את פצצות חיל האוויר ואת הפעולה של צה"ל. הוא יפגוש גם את קני הרובים שלנו בקרוב. צה"ל עושה עבודה מצוינת, הלוחמים נלחמים באומץ לב, בהקרבה, תוך גילוי של מסירות מאוד גבוהה לאורך זמן. אנחנו מחבקים אותם ומצדיעים להם על הנחישות הרבה שלהם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון סיכם את דבריו ואמר: "נלך ונעמיק את הפעילות שלנו ונשלים את כל המטרות שלנו – בראשן, חיסול ארגון הטרור חמאס, שלילת יכולותיו הצבאיות והשלטוניות, והשבתם של החטופים לישראל. הפעולה תהיה ממשוכת, תדרוש אורך רוח, אבל אנחנו נגיע להישג".

גלנט - יואב - רמטכ"ל - הערכת - מצב - מלחמה
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אלעד מלכה

Back to top button