מבזקיםפוליטי / מדיני

סגן השגריר: "כדי שיושג ביטחון על האו"ם למקד את מאמציו בהשמדת חמאס"

סגן שגריר ישראל לאו"ם יונתן מילר נשא לפני זמן קצר (שישי) דברים בפני מועצת הביטחון לאחר אימוץ ההחלטה בנושא הסיוע ההומניטארי לעזה.

מילר אמר כי "לפני כשבועיים ארגון ג׳ייש אל-אהדי ביצע פיגוע טרור באיראן שהביא למותם של 11 קציני משטרה במדינה. זה לקח למועצת הביטחון יממה אחת לפרסם הודעת גינוי למעשה הטרור הזה ולהביע השתתפות בצער משפחות הקרבנות. כך ראוי לנהוג. הטרור צריך להיות מגונה בכל מקום בעולם, אפילו במדינה שהיא יצואנית הטרור הגדולה ביותר על הגלובוס כמו איראן. אולם הנה אנחנו ביום ה-77 מאז הטבח המתועב שביצע ארגון הטרור חמאס ב-1300 ישראלים, במהלכו לקח כ-250 חטופים לעזה, ועדיין המועצה הזו לא מסוגלת לפרסם גינוי אחד למעשה הטרור הברברי הזה."

עוד הוסיף סגן השגריר כי "זכותה של ישראל להגן על עצמה היא גם חובתה. זו הסיבה שמטרתנו להשמיד את יכולות החמאס עומדת בעינה כמו גם עמידתו על הצורך בבידוק בטחוני של ישראל לכל משאית סיוע שנכנסת לעזה. אם מועצת הביטחון חפצה בסיום הלחימה עליה להעלות לראש סדר יומה את סוגיית השבת החטופים המוחזקים בידי ארגון הטרור הרצחני חמאס ולתמוך במאמצי ישראל להכריע את החמאס. כפי שמועצה זו פועלת להכנסת סיוע הומניטארי, כך עליה לפעול למניעת הברחות נשק למרצחי החמאס ברצועת עזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר מילר כי "חמאס הוא ארגון טרור רצחני המהווה איום ישיר על חיי ישראלים ועזתים כמו על היציבות של האיזור כולו. כדי שיושג ביטחון על האו״ם למקד מאמציו בהשמדת איום החמאס, השבת החטופים ולמנוע הגעת הסיוע לידי מרצחי החמאס."

צילום: דוברות משלחת ישראל לאו״ם

Back to top button