חדשות הארץמבזקים

גופת אדם נמצאה ברכב בוער בנתניה – הרקע פלילי

גופת אדם ללא סימני חיים אותרה לפני זמן קצר (שלישי) ברכב שעלה באש ברחוב הרב יצחק בן חנן בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו כי לאחר שבוצעו פעולות הכיבוי אותרה ברכב גופת אדם ללא סימני חיים.

חובש רפואת חירום במד"א אורן חדד סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב בוער. כוחות הכיבוי פעלו לכבות את האש וכאשר ניתן היה להתקרב איתרנו בתוך הרכב גופת אדם ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות פיצוץ רכב בנתניה בו אותר אדם ללא רוח חיים. המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע ברחוב בנתניה, כאשר בתום סריקות אותר אדם ללא רוח חיים ברכב שעלה באש ונמצאו על ידי חבלן המשטרה שרידי פריט אמל"ח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

משרותי כבאות והצלה תחנה אזורית נתניה נמסר: לפני זמן קצר הוזנקו צוותי כיבוי מתחנת נתניה לשריפת 2 רכבים מתחת לבניין ברחוב יצחק בן חנן בנתניה. הצוותים הגיעו למקום פרסו קווי תקיפה וחתרו למגע עם הבעירה כדי למנוע התפשטות לבניין המגורים. בסיום פעולות הכיבוי אותרה גופה ללא סימני חיים באחד הרכבים. צוותי משטרה וחבלן במקום.

מד"א שרון - גשם - כביש רטוב
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
פיצוץ - רכב - חיסול - נתניה
צילום: כב"ה נתניה
פיצוץ - רכב - חיסול - נתניה
צילום: כב"ה נתניה
פיצוץ - רכב - חיסול - נתניה
צילום: מד"א
צילום: צילום: כב"ה נתניה
צילום: צילום: כב"ה נתניה

Back to top button