מבזקיםמשפטי/פלילי

שני שב"חים פלסטינים נעצרו בחשד שגנבו כלי רכב בצפון ירושלים

בפעילות במהלך הלילה (רביעי) של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים יחד עם שוטרי יס"מ ירושלים ולוחמי מג"ב עוטף, נעצרו שני חשודים בשני מקרים שונים, פלסטינים תושבי רמאללה וחברון השוהים בישראל שלא כחוק וללא רשיון נהיגה, בחשד שגנבו כלי רכב משכונה בצפון ירושלים, ונעצרו על ידי השוטרים.

באחד המקרים, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על רכב שנגנב משכונה בצפון ירושלים, בלשי המשטרה איתרו את הרכב בנסיעה לכיוון מעבר מ.פ שועפאט. בעת שנהג הרכב הבחין בשוטרים, הוא פרק מהרכב וניסה להמלט רגלית עד שנעצר על ידי השוטרים.

החשוד, פלסטיני בן 38, תושב חברון ללא אישורי שהייה וללא רשיון נהיגה, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שפט. במקרה נוסף, התקבל דיווח במוקד המשטרה על רכב עם לוחית זיהוי מזוייפת החשוד כגנוב, שעושה דרכו לכיוון חיזמא בצפון ירושלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בלשי תחנת שפט שפעלו באזור, זיהו את הרכב בנסיעה לכיוון חיזמא וסימנו לנהג לעצור. בעת שנהג הרכב הבחין בבלשי המשטרה, הוא לא נענה לקריאתם לעצור, ניסה להמלט מהמקום תוך נהיגה פרועה, ניגוח הניידת המשטרתית וסיכון בלשי המשטרה שחשו סכנה לחייהם ואחד הבלשים ביצע ירי של כדור בודד, והנהג נמלט מהמקום.

בלשי המשטרה ביצעו חסימה באזור ולאחר כשעתיים, נעצר החשוד, בן 37, תושב רמאללה, לאחר שיצא מכיוון חיזמא באמצעות הרכב החשוד כגנוב, עליו לוחית הזיהוי המזוייפת, ובעת שהבחין בבלשי המשטרה, פרק מהרכב וניסה להמלט רגלית עד שנעצר על ידי בלשי המשטרה שרדפו אחריו.

החשוד שהיה ללא אישורי שהייה וללא רשיון נהיגה, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שפט. בזכות עירנותם ותגובתם המהירה של השוטרים, סוכלו גניבות כלי הרכב ונעצרו שני החשודים שיובאו בהמשך לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט. המשטרה תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, הכל למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו

גניבה - רכב - משטרה
צילום: דוברות המשטרה.
גניבה - רכב - משטרה
צילום: דוברות המשטרה.

Back to top button