מבזקיםמשפטי/פלילי

מזעזע: קטין בן 14 יואשם ברצח אחותו בהריון מתקדם – כל הפרטים

שוטרי מחוז מרכז פענחו את תיק הרצח של איה חג'אג' ז"ל שאירע לפני כחודש בלוד ובהתאם לממצאי החקירה הגישה המשטרה לבית המשפט הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום נגד אביה, אחיה וקרוב משפחה נוסף תושבי חורה

חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה פתחו בחקירה לפני כחודש עם קבלת דיווח בדבר אשה בהיריון מתקדם שנדקרה מספר רב של פעמים, לעיני ילדיה הקטנים, ברחוב העליה בעיר לוד, כאשר הדוקר נמלט מהמקום.

עפי גורמי רפואה, הקורבן, איה חג'אג', תושבת העיר בת 25, פונתה במצב קשה לקבלת טיפול במרכז רפואי אך שם נקבע מותה ומותו של העובר שברחמה. פעולות חקירה רבות שביצעו חוקרי היחידה לפשיעה חמורה בשיתוף שוטרי תחנת לוד בזירה ובמהלך החקירה הביאו לזיהוי מספר חשודים במעורבות, תושבי חורה, בהם אביה ואחיה של הקורבן וקרוב משפחה נוסף. שוטֹרי מחוז מרכז עצרו ביום האירוע שני חשודים – בגיר בן 51 וקטין בן 14 וכעבור מספר ימים עצרו חשוד שלישי בן 15, כולם קרובי משפחתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם התפתחות החקירה וביסוס הראיות, עלה החשד כי אחיה בן ה – 14 של הקורבן, דקר אותה למוות ולאחר מכן נמלט מהזירה ברכב שהמתין לו, בו נהג בן דודו בן ה- 15 אל הדרום. מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט מעת לעת בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה ובסיומה, עם גיבוש תשתית ראייתית, הוגשה נגדם בבית משפט השלום בראשון לציון הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים. מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון שיבח את חוקרי יל"פ שפלה ותחנת לוד, על ניהול מקצועי של חקירה שהביא בסיומה לפענוח מהיר של הרצח והבאתם של המעורבים לדין.

רצח - לוד - אישה -
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button