חדשות חוץמבזקים

נשיא טורקיה ארדואן תוקף את רה"מ: עד כמה נתניהו שונה מהיטלר?

נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן נשא היום (רביעי) נאום בטקס פרסי האקדמיה הבינלאומית למדע המוענק ל-77 מדענים במדינה, במהלכו תקף את ישראל ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אין לי ספק שהמאה בה אנו נמצאים, תהיה המאה של האומה והמדינה שלנו. אני רוצה שידעו שהתקפות טרור לעולם לא יוכלו לעצור את הצעדה הקדושה שלנו. 12 מילדינו נרצחו, אני מנחם את כל משפחותינו והאומה שלנו. 54 מחבלים חוסלו ב-36 שעות. הדם של הקדושים האלה שלנו לעולם לא יישפך לשווא." אמר ארדואן והוסיף, "אני מאמין שפרובוקציות נוספות יאיצו תהליך נוסף".

על ישראל אמר כי "האכזריות הישראלית, שעלתה בחייהם של יותר מ-21 אלף פלסטינים בעזה מאז 7 באוקטובר, הפכה למבחן לקמוס. מ-האו"ם ועד ארגוני תקשורת בינלאומיים, מהאיחוד האירופי ועד ארגוני עיתונאים, כל המוסדות והארגונים המשמשים כעוזרים לדמוקרטיה נכשלו במשבר הזה. הם דיברו על היטלר בצורה מוזרה. עד כמה נתניהו שונה מהיטלר? מה שנתניהו הזה עשה זה לא פחות מהיטלר. היטלר לא היה כל כך עשיר. זה עשיר יותר מהיטלר. זה מקבל תמיכה מהמערב, זה מקבל תמיכה מארה"ב. אני אומר את זה בצורה ברורה – כיום, גרמניה עדיין ממשיכה לשלם את המחיר עבור היטלר. לכן לגרמניה אין קול. אבל אנחנו לא חייבים כלום לאף אחד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button