חדשות הארץמבזקים

השר איתמר בן גביר: להבדיל מבני גנץ אני רוצה להכריע את חמאס – צפו

נמשכת ההתכתשות בין שרי הקבינט – השר וחבר קבינט המלחמה בני גנץ והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אשר החליפו לאורך היום (רביעי) מהלומות מילוליות בנוגע להחלטת השר בן גביר שלא להאריך את כהונת נציבת שב"ס בעוד גנץ טואען כי מדובר בהפרת ההסכם עליו חתם כשנכנס לממשלת החרום בתחילת המלחמה.

בסרטון שהפיץ השר בן גביר הוא הסביר כי המחלוקת שלו עם השר וחבר קבינט המלחמה בני גנץ הרבה יותר עמוקה מהארכת כהונתה של נציבת שב"ס: "אותה נציבה שניהלה מו"מ עם החמאס שאני אמרתי לה שהמדיניות שלי הפוכה. שנתנה תנאים מפליגים לכוטייר אסיר ממשפחת פשע ואני אסרתי עליה ואמרתי לה שזה נורא ואיום", אמר השר בן גביר אשר לדבריו גילה כי הנציבה הסתירה ממנו אירועים שלמים, כמו שהיה בכלא רימונים כאשר לדבריו היא אמרה לו שיש מתיחות באגף ובסוף הסתבר שכמעט ניסו לרצוח סוהר.

השר בן גביר המשגיך לתקוף את השר גנץ ואמר בסרטון: "המחלוקת שלי עם בני גנץ, היא על העובדה שהוא בעד להכניס דלק לחמאס ואני מתנגד לדבר הזה. המחלוקת שלי עם בני גנץ, זה העובדה שהוא בעד לתת הומניטרי בחידון תנאים, ואני אומר הומניטרי תמורת הומניטרי. המחלוקת שלי עם בני גנץ, שאני רוצה להריע את המלחמה, ובני גנץ לא רוצה לעשות את זה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
השר לביטחון לאומי - איתמר בן גביר
צילום: ערוץ 14
צילום: דוברות השר

Back to top button