חדשות הארץמבזקים

לוחם צה"ל במחלקת השיקום: "סירבתי להיפגש עם נתניהו, השינוי מורגש"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אמש (רביעי) לבקר את לוחמי צה"ל שנפצעו בקרבות במרכז השיקום של בית החולים הדסה בהר הצופים בירושלים. מתברר שמספר לוחמים שמאושפזים במחלקת השיקום סירבו להיפגש איתו.

לוחם צה"ל אור שנייברג פרסם הודעה בעמוד ה-X שלו ובו סיפר כי סירב שראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס לחדרו בבית החולים. "אני מאושפז במחלקת שיקום בהדסה. נתניהו מגיע הערב לביקור ואחת האחראיות שאלה אותי אם אני מעוניין שיכנס אליי לחדר, כמובן שסירבתי. מסתבר שמתוך מחלקה של 18 לוחמים פצועים 15 (!) ביקשו שלא יכנס אליהם. אני בירושלים, מעוז הליכוד. השינוי מורגש, תם עידן".

פעילת הליכוד עורכת הדין כנרת בראשי הגיבה לציוץ של שנייברג: "א. רפואת הגוף. ב. רפואת הנפש. תודה על הפטריוטיות והלחימה למען עם ישראל. ג. בבקשה תתנצל על השקר המכוער והפוליטיקה המכוער שעשית מהפציעה שלך. רוב העם דורש אחדות לא מה שהיה פה לפני ה 6.10. מספיק! אל תהפוך את הכאב של הלוחמים למסחר הפוליטי שלך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפעיל החברתי אייבי בנימין כתב בתגובה: "המון בריאות. נהגתם נכון. שלא יעשה על הגב שלכם יח"צ. שיבקר 3 ביביסטים".

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "רוב מוחלט של הלוחמים שנפצעו מצפים להיפגש עם ראש הממשלה".

בהודעת בית החולים נמסר: "ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, ביקר הערב פצועים במרכז השיקום של הדסה בהר הצופים. הוא עבר בין הפצועים אשר קיבלו אותו בהתרגשות רבה ובחום, עודד את רוחם והבטיח להם שמדינת ישראל מאוחדת ומחויבת בדרך לנצחון מלא. ראש הממשלה שמע מהחיילים והאזרחים פצועי המלחמה על תהליך השיקום ונחשף למרכז השיקום החדש המוביל במזרח התיכון – שעתיד להיפתח בהר הצופים בימים הקרובים."

ראש הממשלה - בנימין נתניהו -חבר הקונגרס - בריאן מאסט
צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ

כאמור, ראש הממשלה ביקר את הפצועים יחד עם חבר הקונגרס בריאן מאסט אשר שמעו יחד מהלוחמים על הקרבות העזים שניהלו נגד מחבלי החמאס בעזה וכן בפעילויות ביו״ש, והתרשמו מהדבקות במטרה ותחושת השליחות שלהם. כמו כן, קיבלו עדכון על מצבם הרפואי ותהליך השיקום בבית החולים, אליו הגיעו פצועים רבים מתחילת הלחימה.

חבר הקונגרס מאסט, איש צבא בעברו, סיפר ללוחמים על ההתמודדות האישית שלו לאחר שאיבד את שתי רגליו במלחמה באפגניסטן. ראש הממשלה נתניהו חזר והדגיש בפני הלוחמים כי הלחימה תימשך עד הסוף – עד לניצחון המכריע על החמאס.

לראש הממשלה התלוו ר׳ הסגל צחי ברוורמן, המזכיר הצבאי אלוף אבי גיל, המשנה למנכ״ל הדסה יובל אדר, מנהלת ביה״ח הדסה הר הצופים תמר אלרם וסגן הקרפ״ר אל״ם ד״ר אבי בנוב.

צילום: עומר מירון, לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל, לע״מ

Back to top button