מבזקיםמשפטי/פלילי

לוד: אדם חשוד שדקר ופצע אנוש תינוקת בת שנתיים – פונתה תוך החייאה

ארוע הדקירה שהתרחש בלוד לפני זמן קצר היום(חמישי) ונחשד כפיגוע, מתברר כארוע פלילי בו תינוקת בת שנתיים נפצעה באורח אנוש מדקירה. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שמיר- אסף הרופא, תינוקת כבת שנתיים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה עם פציעות חודרות בגופה.

פראמדיק מד"א משה גלבשטיין וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מנדי אמיתי ועבד עיסאוי סיפרו: "הגענו למקום במהירות וחברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו אל התינוקת שהייתה מחוסרת הכרה וסבלה מפציעות חודרות בגופה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עצירת דימומים ותוך כדי הטיפול הרפואי העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

מאיחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילדה כבת שנתיים שנפצעה קשה כתוצאה מאלימות ברחוב חללי אגוז בלוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר כי בהמשך להודעה בדבר אירוע אלימות חמור בלוד בו נדקרה תינוקת בת שנתיים, מבדיקה עולה כי אין קשר משפחתי בין התינוקת לדוקר. התינוקת נפצעה באורח קשה ומתבצעות בה פעולות החייאה. החשוד נעצר לחקירה ובהמשך יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו לצד בקשת אבחון של גורמי מקצוע.

לוד - דקירה - תינוקת -
צילום: מד"א
צילום: מד"א

Back to top button