מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה פשטה על מתחם בתל שבע – נתפסו אמצעי לחימה וסמים

שוטרי משטרת ישראל והמחוז הדרומי, לוחמי מג״ב ומתנדבים רבים, ממשיכים לפעול בכל שעות היממה על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של האזרחים. בתוך כך הנחה מפקד המחוז, ניצב אמיר כהן, לבצע פעילות אכיפה במסגרת המאבק הנחוש שמנהל המחוז הדרומי נגד תופעות הפשיעה והחזקת הנשק הבלתי חוקי, במטרה למנוע הסלמה של סכסוכים פליליים שונים במגזר בזמן בו מתנהלת לחימה בגזרה הדרומית.

במסגרת פעילות ממוקדת כנגד אירועי ירי ושימוש באמצעי לחימה בלתי חוקיים, נערכו היום בבוקר (חמישי) שוטרי תחנת העיירות של מרחב הנגב ולוחמי זרוע דרום החטיבה לבט"פ של מג"ב, כוחות מילואים של מג"ב דרום, לוחמי יחידת יואב ויחידת הכלבנים המחוזית, בישוב תל שבע ופזורת אבו כף, לצורך איתור מקורות ירי מתוך מתחמי בתים המתרחשים על רקע סכסוכים פליליים בין גורמים בחברה הערבית.

במסגרת הפעילות ביצעו הכוחות חיפושים במתחמי בתים ואיתרו נשק מסוג M16 וחומר החשוד כסם מסוג קריסטל במשקל של כ 36 גרם. 5 תושבי המקום נעצרו במקום והובאו לחקירה בתחנת העיירות של מרחב הנגב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המחוז הדרומי ימשיך לפעול בנחישות וישתמש בכל האמצעים הנדרשים נגד מחוללי פשיעה ויעדים פלילים, בדגש לאיתור מעורבים בעבירות של החזקה ושימוש באמצעי לחימה בניגוד לחוק, על מנת לסכל ולמנוע אירועי ירי ואלימות למען שלום הציבור ובטחונו.

תל שבע - משטרה - נשק - פשיטה
צילום: דוברות המשטרה
תל שבע - משטרה - נשק - פשיטה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button